onsdag 9. juni 2010

Tre små kinesere.

Tre Små Kinesere besøkte Radioadressa i går. De lagde liv utenfor studio og fikk både journalister og heldige turister (skoleelever som var på omvisning) til å steppe litt med rockefoten...

Fiiiine musikken! (Jada, æg e rocker sjøh...meeeeen like "tre små" læll!)


Bandet plasserte seg pent foran NJ-plakaten som spør:
"Hvor avhengig er samfunnet av denne redaksjonen?"
Vel, innimellom tror jeg at samfunnet har godt av å skru ned tempoet og bare høre på litt musikk! Så her går redaksjonen foran med et godt eksempel. Vi setter virkelig dagsorden!

Så gjør som redaksjonen.
Ta en kopp kaffe, slapp av og lytt til ei trønderske golåt!
Dette er vel en av mine favoritter av Tre Små Kinesere; "Soleplassland". Og passer PERFEKT når vi endelig har fått sommer her i landsdelen også.
Jeg tusla faktisk rundt i Trondheim by i dag i bare "kortarma"!
Nyyyyyyyyt!!!!!





7 kommentarer:

Bergljot sa...

Se det, se det! Flinke kinesere det der.

Unknown sa...

Vi skulle vel alle fått kineserne til å spille litt for oss i arbeidstida... :) Skal foreslå for sjefen i morgon!

Trine sa...

Jeg har vært STORT fan av disse gutta!!! Takk for påminnelsen! Mulig jeg legger de inn på ipod-en igjen .

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Det er rett og slett bare herlig gla'musikk på trøndersk, faktisk...jeg greier ikke la være å smile når jeg hører dette, får nesten lyst til grine litt også faktisk! Merkelige greier, betyr det at jeg begynner å bli gammel, mon tro? ;)

Carina sa...

"Triiiii smi kinisiri pi hiiibriipliiis" er vel min favoritt!

Nei da, Tre Små har mye bra, blir så og si alltid i godt humør! Cætsjy er det også!

Carina sa...

"Triiiii smi kinisiri pi hiiibriipliiis" er vel min favoritt!

Nei da, Tre Små har mye bra, blir så og si alltid i godt humør! Cætsjy er det også!

Osloskånskan sa...

Nyt været! Solskinnsklem!