søndag 13. juni 2010

Bra hårdag!

Ja, da har jeg vært hos frisøren, og hun sa at jeg ikke TRENGTE å klippe meg, for håret mitt tålte å være litt slitt. HURRA!!!!! Så hver millimeter høystakk kom seg ut av frisørstolen i god behold!

Nå er jeg snart klar for reunion! Mangler bare å gå ned de 10 kiloene jeg skulle - manikyr, pedikyr, brystimplantat og diverse annen pynt.... Jeg har sett på TVn at man bør ha alt på stell når man dukker opp i reunion! Sånn type:

"Hun var den styggeste og dvaskete på ungdomsskolen - nå er hun toppmodell og kaller seg Mrs Clooney"

Jeg innbiller meg at jeg ikke har forandra meg så alt for mye på 10 år.... Så den WOW-effekten kommer nok ikke til å ramme mine tidligere klassekamerater når jeg dukker opp.
Jeg hadde kort, blå/svart hår da, så der har det jo skjedd forandringer.

Her er et bilde jeg stjal fra reunionseventen vår på fjæsboka. Et lekkert og utydelig bilde av meg i finstasen. Haha... (Dette var vel rett før jeg klipte meg helt kort og farget håret svart)


Og her et snasent og utydelig, (stilen må jo være gjennomført), bilde av meg med nyfarget ettervekst. Og 10 år eldre!!!


2 dager igjen....

12 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Trengte ikke å klippe!?? Ikke en bitteliten millimeter en gang? Høres ut som en merkelig frisør, hi hi. Stilige bilder.

Lina sa...

Tydeligvis en frisør som ikke tenkte på å tjene noen spenn ekstra ved å klippe av en cm eller to. For det hadde jeg nok gått med på.
En frisør etter min smak med andre ord.... Muligens litt distrè, eller muligens neste kunde ventet...???

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Herlig frisør du har da. Og noen fantastiske bilder :) Have fun!

Pia sa...

Ja, det hørtes ut som litt av en frisør...Men du hun/han fikk vel prakka på deg en dyr hårkur?
Du blir smashing på reunion - det er jeg sikker på! Du er jo en babe!

Lina sa...

Ja, Pia - hun fikk prakka på meg en hårkur. (jeg ba om en, og hun ga meg den dyreste.) I tillegg kjøpte jeg noe annet som jeg ikke vet hva er, men det var visst bra før håret det også... Så de pengene jeg sparte på klippen, sparte jeg visst ikke likevel.

Bergljot sa...

Der ser du. Frisørene gir med den ene hånden, og tar med den andre. Ser fram til rapport fra reunion-en, er sikker på at du topper festen. Med eller uten svart hår.

Osloskånskan sa...

Klackarna i taket och tänderna i tapeten! Hävv fann!

Unknown sa...

Reunionfest på ein tirsdag?? Kva er vitsen med det??

Lina sa...

Nei, det burde ikke ha vært på en tirsdag. Mulig arrangørene prøver å innføre en ny lillelørdag - på tirsdag????

Ingvild B sa...

Haha.. Herlig!
Gleder meg allerede til onsdag,'
og håper på BILDER!! :)

Carina sa...

Sjå der ja - ser jo yngre ut nå! Og hva frisørbesøket angår, hvor går du? Hver gang jeg kommer ut av frisøren har kortet mitt blitt belastet for hvertfall to høvdinger, noe som såklart har resultert i frisørskrekk..

Karen i hagen sa...

1: Du er jo bare kjempeflott på alle bildene jeg har kommet over her.
2: Du jobber i radio.
3: Du jobber i radio.

Dette blir helt topp!!!