torsdag 24. juni 2010

Sært besøk på Adressa!



Kristopher Schau med bandet sitt Mongo Ninja stilte opp til nettmøte. Og hoi, for et nettmøte det ble.... Det er tydelig at Schaus fanskare har blitt lettere redusert. Eller er det bare oss trøndere som ikke liker mannen som baiser i bleier og spiser sin egen forhud? Sorry, Herr Schau, men det er nok det jeg ufrivillig husker best av alle dine ablegøyer.

Misforstå meg rett - jeg synes Kristopher Schau er morsom jeg.... Han er hvertfall veldig høy!

At de orket å komme hit å svare svada på noen svada-spørsmål (se link) er vel forståelig siden de skal ha en svada- konsert i Trondheim i kveld. Bandet er med på Øyafestivalturnè sammen med diverse andre band. Og jeg må si at Øyafestivalen virkelig har funnet en god beskrivelse av musikken til Schau og Co: "Feiring av aggresjon, hat og fyll"... Hurra for det!

Et lyspunkt for Schaus trønderske fanskare er vel at bassister skråstrek gitarister som møter opp på konserten, har en stor mulighet til til å komme seg opp på scenen. Bassisten i bandet blir som regel så full på slutten av konserten at han ikke klarer å spille lenger, så da er det jo greit å ha noen reserver blant publikum... Forståelig!

Ellers var det gøy å ha celebert skråstrek sært besøk i dag...


7 kommentarer:

Bustenellik sa...

Så sant, så sant. Det er maaaange blogger der ute, og jeg finner nye hver enste dag. Bruker altfor mye tid foran skjermen! Men, heller blogging enn dataspill f.eks. :-)

Ha en fin kveld :-)

Busteklem

Pia sa...

Mongo Ninjas - er DET navnet på bandet hans, trodde det var Cumshots....? Men han er en artig skrue. Merkelig. Og rar.

Annette sa...

Han der er jaggu en merkelig fyr ja :S Må si meg enig at det du nevnte er noe av det jeg også husker best av han der:S Ekkelt altså. Men men..:P Arti er han, men jaggu rar også:P

Janne-Kristin sa...

Er jo gøy å ha møtt Schau uansett da! ;) Sær og høy mann, absolutt!
SV: Åå, det skjønner jeg godt. Før eller siden kommer det sivende på en fjøl :) Det gjorde virkelig dette!

kallemillelente sa...

Leste intervju med ham i Kamille (ja. ja. Burde jo vært dagsavisen eller klassekampen en leste, men er nå engang kamille), og da fikk jeg lyst til å gi ham en god klem... Håper du gjorde det, da.
;)

Madame Mim sa...

Han e bærre ækkel.
Uten å vårrå snærpåt - det synes no vi i min gennerasjon!

Ellen sa...

Mannen min har kokeboka hans.....