torsdag 17. juni 2010

7 ting jeg ønsker meg...

Jeg fikk i oppdrag av Trine og fortelle om 7 ting jeg ønsker meg.

1. En lykkelig Loke.
2. Egen sol som jeg kan bruke som/når jeg vil.
3. En tidsmaskin - slik at jeg kan reise tilbake i tid litt oftere enn hvert 10-ende år. (reunion-etterdønning)
4. En telefonoppringing fra Hamar som resulterer i hus og hage.
5. Hårløse legger.
6. Paris Hilton inne i tidsmaskinen min innstilt på år 300. Moahahahaha!
7. En lykkelig Lina.

oppdraget sendes videre til:

og en annen Anette - med bare 1 n.

I morgen styres nesa i retning nord. Steinkjer og kaffeslabberas. Det er mye som kan skvises inn på ei uke! Her er det ikke mye "kjærring" nei Trine! :D

4 kommentarer:

Madame Mim sa...

Min far brukte alltid å si -når jeg kom med ønsker som ikke kunne oppfylles -
"ønsk i den ein handa og sjit i den annjera" så sjer du kolles ei du får mæst i. Ikke særlig elegant sagt kanskje - men dog.
Fatt mot Lina. Noen av ønskene dine lar seg nok oppfylle. P. S Skulle gjerne vært med deg til Steinkjer på kaffeslabberas!

Ingvild B sa...

Haha.. Herlige ønsker! :)
Kos deg i helga!

Ellen sa...

Lykke til!

Janne-Kristin sa...

Hjelpe meg, dette er jo en stund siden! Men jeg skal få takk utfordringen, så blir det et avbrekk fra oppussing på bloggen min :P