onsdag 30. juni 2010

Jubelrop og Heineken...

Siden jeg kun sitter og fabulerer om riving av brystpanel, maling av barnerom, klipping av bitteliten plenbit, fylling av sandkasse og oppgradering av spisestue....... Så gir jeg dere denne reklamen.

Jeg følte meg nemlig som en av disse damene/mennene da jeg vant budrunden.

(Den eneste forskjellen var at jeg satt på do da jeg fikk den sjebnesvangre meglertelefonen, og kunne ikke hoppe... Mobiltelefonen satt som klistret i hånda mi konstant i to timer i går kveld...svett og sjelven mens jeg ga Loke kveldsmat. Ikke så rart at han mistet matlysten og bare frøste grøt og melk utover gulvet. Jeg var ikke helt tilstede kan man si. Men jeg så at han ble glad på våre vegne etterhvert....etter noen jubelrop og litt kyssing og klemming! Han kan bare gleeeede seg til barnerommet står klart til innvielse. Hoi!)

Nå - litt reklame.
(Beklager at you tube formatet ikke passet helt inn i min nye fancy blogg...)

6 kommentarer:

kallemillelente sa...

GRATULERER med leilighet! Så gøy!
Ja, nå må du bare drømme og kose deg!!!

Elisabeth, innerst i veien sa...

GRATULERER MED NY LEILIGHET! Så gøy! Når flytter dere? Og her har det skjedd ting mens jeg har vært på ferie, kaffe og børssidene, hmmm. ☺

Pia sa...

He he, gratulerer så mye med leilighet! Og lykke til med brystpanelriving.

Unknown sa...

Og hvilken type walkin-skap planlegger du...? ;)

Unknown sa...

Gratulerer forresten!!

Annette sa...

Gratulerer så mye med leilighet, igjen :) Blir nok helt perfekt for dere når du er ferdig med du vil forandre på:D