lørdag 26. juni 2010

Se så fin...

....ny blogg jeg har!!!

Jeg sitter å skriver en artikkel til Kystkultur-avisa 2010, som jeg må være ferdig med til mandag. Så da har jeg ikke mange toppceller til overs til å skrive så mye her inne. Jeg er litt mann på den måten, klarer kun å tenke på en ting av gangen. Men jeg er flink til å bytte på å tenke på den ene tingen av gangen da. Så fra å beskrive bølgeskvulp og kraftfulle mannsstemmer fant jeg meg plutselig sittende å skifte utseende på bloggen min.

En kaffekopp tenkte jeg passet godt som bakgrunnsbilde. Bloggen min er på en måte en liten kaffepause. Litt fri fra dagens mas og kjas og fjas, der jeg får fjaset og maset fra meg. Ofte meningsløst, men godt.

Med det samme jeg er her inne, kan jeg vel legge ut et bilde som jeg tok i går, eller var det torsdag....
Loke pleier alltid å våkne om jeg flytter han fra bil til hus. De siste dagene har jeg jobbet senvakt, og Loke har vært hos pappaen sin på ettermiddagen. Jeg har bare hentet han hjem til leggetid. Mange av dere vet jo alt om de tusenvis av milepæler som kommer etter man får unger. Dette var en av disse tusen. Loke våknet ikke da jeg tok han ut av bilen, så da la jeg han bare rett i seng. Det hadde aldri skjedd før. Følte meg litt teit etterpå , siden jeg MÅTTE ta bilde av at han sov i armene mine. Men, mammaer er ofte teite! (Og litt trist/glad/rar som det ser ut som om jeg er på bildet....)

8 kommentarer:

Anette sa...

Gratulerer med nytt design :D
fint :D

så herlig bilde...
er så deilig når de bare legger hodet på skulderen og fortsetter å sove :)
skjer svært sjelden her også!!

janne sa...

Hehehe, naaaw :D Likte mamma-uttrykket ditt på bildet! Og kaffepause-uttrykket! Fin ny blogg :)

Shy sa...

Fin blogg du har. Vart stilig med kaffibakgrunn! Eg trudde eg hadde vore følger lenge...men er det iallefall no!!

Ingvild B sa...

Hehe...
Så søt! :)

Kaffepuse? Helt klart! :)

Annette sa...

Gratulerer med nytt design:D Var kult, men uvant :) Hehe.. Hvem er dette sin blogg tenkte jeg når jeg gikk inn.. Dette stemmer ikke:P Haha..

Nydelige bloggebestissen til Mats da;) (kremt haha) Og du er like pen om du er litt trist/glad/rar :P

Bergljot sa...

Flott ny blogg, Lina! Gratulerer. Håper sola skinner på deg og at du er i mål med artikkelen.

SURRESILJE sa...

Det er jo så fantastisk når de sover sånn! Skjønner godt at du ville forevige det!

Karen i hagen sa...

Fin blogg, fin gutt og fin mamma. Håper artikkelen også blir fin.
Jeg skriver artikkel som blir helt på tryne denne helga. Og mangler et bilde. Skit, skit, skit. Velger å ignorere det hele med muffins, kaffe og bok.
(Men nå kom jeg altså til å tenke på det med artikkelen. Ikke gøy. Må kanskje få ordnet dette med en gang - i stedenfor å gjøre det kl tolv i kveld...)