søndag 20. juni 2010

Kaldt Kaffeslabberas.

Ei helg i Steinkjer er godt for kropp og sjel skulle man tro. Men det ble vel hakket friskere enn jeg trodde.

Jeg hadde pakka snippen full av kortbukser, ermeløse på-byen-topper og sommerlige tøysko. Joda, jeg lever i håpet....ALLTID! Men denne gangen var det litt dumt. For med 8 grader og høljregn, så ble snippen fullstendig ubrukelig. Jeg måtte hente inn sterkere skyts i form av ullteppe, vinterjakke og et ekstra par sokker.

Det ble en kald, men herlig og ikke minst moro fornøyelse i Steinkjer. Og da min kjære motelvert Karin viste meg slabberasavisa for året, måtte jeg virkelig trekke på smilebåndene.




Her har vi altså Karin som forteller at det er bra Kaffeslabberaset er på en så fin og stemningsfull tid på året. Joda, det må jeg si..... Får jeg bare gjenta: 8 grader og HØLJREGN!!!!!!!

Jaja, det er mulig at Karin er lettere forblåst når det kommer til vær og stemninger ute, men hjemme var det hvertfall heeeeelt perfekt. Fredag kveld/natt kom jeg hjem til denne lappen på døra:

(Muligens hun har smugtittet på bloggen til Elisabeth - innerst i veien, og fått lappe-idèen. Eller muligens hun virkelig trodde at jeg kom til å få problemer med å finne lysbryteren når jeg kom hjem fra fest...)

Og dette rommet:



Så da kan jeg rett og slett ikke klage! Tusen takk for et herlig opphold på Motel Jegtvik-Haug!

Og takk til "Marita Røstad Band" for en flott musikkopplevelse
på Cafè Madam Brix. Tom Waits forblir HOT!

Og beklager til alle andre bloggere som jeg pleier å kommentere hos. Jeg har vært såååå busy, busy...Blir bedre etterhvert...

OOOOOG takk til meg selv for at jeg lot meg sove ut til klokka 12 midt på dagen to dager på rad. Hurra!

6 kommentarer:

Annette sa...

Haha, så utrolig morsomt :D Likte den lappen ja :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Altså, jeg har tilbrakt mang en sommer i Steinkjer og bomma på innholdet i snippen, men at DU, en ækte trønder, gjør det samme....Super lapp.

Karen i hagen sa...

Ligger award eller utfordring til deg inne hos meg. Husker alvorlig talt ikke hva. Nå er jeg så sliten. Du vil forstå hvorfor:)
Høres ut som ei kjempekoselig helg!
God uke!

Karin :-) sa...

Hahaha :-) Rimelig forblåst når det kommer til vær og stemning, ja!!!
Kun det beste er godt nok for Linami :-) Med et håp om at du snart kommer på besøk igjen!

Madame Mim sa...

Hipp hurra! Jeg er så glad for at jeg ikke skal til Steinkjer før i august! Da har det vel sluttet å regne?
Ellers, når en ser vekk fra været, såhar du vel hatt ei superhelg.

Carina sa...

Du er ikke alene om å være evig optimist! Men så nærme blåsida av termometeret i midten av JUNI, det er virkelig mer enn hva man skal måtte gidde!

Og dessuten er du flinkest i verden til å kommentere!