lørdag 1. mai 2010

Er det bare meg???

.......som alltid må ta av meg sokkene på lørdagskvelder? Hvorfor blir jeg ekstra varm på tottelottene på lørdager??? Det synes jeg er rart....

Er det mengden av sjokolade som gjør at kroppstemperaturen stiger noen hakk? Er det den varme middagen som ofte inntas litt senere enn vanlig? Blir man varmere av å slappe av og late seg?
Tempen stiger hvertfall ikke på grunn av rørelse, for jeg er nok ikke mer stillestående/sittende enn jeg er på lørdagskvelder. (Om jeg ikke danser meg svett på et fullpakka dansegulv da, men det tilhører sjeldenhelgene...)

Er det bare meg???

6 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Hva er varme tottelotter? Staves hvordan? Hørte ikke?

Elisabeth, innerst i veien sa...

He, he, det er bare deg! Kanksje du sitter med varm laptop på fanget ekstra lenge på lørdager..?
Er du varm på massedunken også?

Helene sa...

Nei, ikke bare deg.

Jeg blir generelt mye varmere i helgene. Sikkert på grunn av sent matinntak ja.

:)

Lina sa...

Jeg har ikke laptop jeg..... Jeg lever sammen med en big size Mac desktop!!! :D

Bra vi er to da Helene! :)

Tottelotter er tær....brukes vel helst når man omtaler babyføtter! (Noe jeg ikke har, men liker begrepet....)

Annette sa...

Trur nok det bare er deg ja.! Jeg er bestandig kald på tottisene :O Har ALLTID sokker på meg.. Bortsett fra når jeg dusjer/bader :P hehe

Linda mamma til Silja sa...

Æ å bli varm på lørdagskveldan Lina, rart ja!!!