fredag 30. april 2010

Vaginagreier....

På bloggen til Osloskânsken, og på Bergljot sin fjaseside har de begge tatt for seg vaginaen i dag. Det ligger nemlig ut en test - i Sverige selvfølgelig - om hvor godt du kjenner vaginaen din.
Av 13 spørsmål, fikk jeg bare 7 riktige. - på andre forsøk!!!! Dette er litt trist kjenner jeg..... Men nå er jeg ikke så veldig god på svensk da...

Jeg svarte feil på hvorfor det heter g-punktet blant annet.... Trodde ikke akkurat at en som het Ernst hadde draget. Og OPPDAGET det i 1950?? Stakkars Eva og hennes etterkommere i tusenvis av år.....huff!
Jeg visste heller ikke at vaginaen produserte "flyktningar????" Haha. In your face Siv Jensen!

Ta testen da vel, og se om du kjenner dine sørlige strøk godt nok.....

Her er linken!

Til dere blogglesere som kun leser det siste innlegget som blir lagt ut..... Jeg skrev nå to innlegg i en smekk - så mye har jeg på hjertet i dag. Puh...slitsomt å tenke så mye, og på så mye viktig og samfunnsnyttig! - les litt mer da vel... Og kommenter gjerne! :)

4 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

10 av 13 her! ☺

Carina sa...

6/13 her.. Må kanskje begynne å studere sørstatene nærmere..

Lina sa...

hehe.....ja, ikke dumt. Men det som egentlig betyr noe er hvor mange riktige svar mennene deres får på testen... ;)

Annette sa...

VEeeeeeeel, vet ikke hva jeg skal kommentere her jeg.. Så da skriver vi bare " Kremt"... :)