mandag 26. april 2010

I dag er det...

...167 dager til jeg blir 30 år!

Bare kom til å tenke på det. Igjen!

Tenker også litt på hva jeg skal se på TVn i kveld.

I tillegg er det vår, og da lurer jeg litt på om at 12 celsius er en god nok unnskyldning til en Carlsberg på en vanlig mandag.

Og når skal jeg få brukt den megasuperkulefine hatten jeg kjøpte til sønnen min, når det virker som om jeg må jobbe på 17. mai.

Er det virkelig sant at kaffegrut hjelper på celulitter...hmm..

Om jeg himler med øynene kjempefort, detter de ut av øyehulen da?

Kan det være sant at fislukt er arvelig?

Og så tenker jeg litt på 30-årsdagen min igjen. Jeg blir 30 år 10.10.2010. Ganske kul dato, som bør utnyttes....hmmm... Har Corona i kjøleskapet også...

5 kommentarer:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Høres ut som du løser en del "verdensproblem" på egen hånd Lina, og tar du en Corona eller fler går det sikkert bare rett til himmels ;) Syns du tanken på å fylle 30 er ille eller?

Osloskånskan sa...

Milde måne vad du tänker! Och på en måndag!! Ta en Carlsberg du.

Elisabeth, innerst i veien sa...

Mandag betyr mye gjernedød underholdning på kassa. Akkurat nå var det de herlige ungdommene på hotellet..Grøss.
Carlsberg eller Corona, ta en paraplydrink for min del.
Det med øyehimling har jeg ikke testa, men det jeg vet er at om du sperrer opp øynene for mye mens du fikser mascarane kan kontaklinsene finne nye veier...
Skal du bruke sønnens hatt!?
30 den 101010 høres kult ut, hvor er festen?
Og forresten, ja, man må beherske minst ett håndarbeidsvirke for å kunne tituleres husmor. ☺

Pia sa...

Jeg himler masse med øynene, men de sitter bom fast. En Carlsberg på en mandag er jo bedre enn ei flaske tequila på en tirsdag, spør du meg.
Og du er jo bare en ungdom.

Janne-Kristin sa...

Hahaha, fine tanker på en mandagskveld :P Rund dag må jo feires med pomp og prakt! :D Neeei, det er vel ikke det det heter? :P Men du skjønner ;)
At fiselukt er arvelig? Har jeg aldri hørt om :P