fredag 2. april 2010

Mjuk bukse...

Av og til overrasker jeg meg selv! Og like ofte er jeg glad for at det er BARE meg selv jeg overrasker!

Jeg vil påstå at jeg er sånn noenlunde flink til å kle meg. Ja, det er kanskje ingen overraskelse i seg selv akkurat det, men en dag jeg var på en liten hjemmefest, så hendte det noe rart med antrekket mitt.

Jeg satt i sofaen med hendene pent plassert på det ene låret. Bena var innslynget i en sort tights og lagt i kors. Det har jo blitt så poppis å gå med tights og noe langt utenfor nå, så selv jeg må følge moten. Lang skjorte, tunika, kjole og tights er standarden for tiden...

Men uansett...den tightsen hadde jeg hatt ei stund nå, og hadde kjent på den noen ganger tidligere for å si det slik. Men plutselig da jeg som vanlig satt å tok litt på den, så merket jeg noe rart. Tightsen min hadde blitt så myk!!!!
Den var skikkelig god å kjenne på, og det var like før jeg ba sidemannen min om å ta litt på låret mitt, bare for å skryte av den mykeste tightsen i historien!

Jeg satt utover kvelden og funderte på om jeg hadde gitt tightsen en overdose med skyllemiddel, eller om jeg ved en feiltakelse hadde puttet oppi Milo ved siste vask. Hmmm....Hva hadde jeg gjort??? Dette var jo revolusjonerende, tenkte jeg! Hadde lille meg faktisk kommet over en superoppskrift på ekstremt mye tights. Det nyttet ikke annet enn å sitte der å stryke meg selv litt på lårene, mens jeg så for meg en millionbedrift i mitt navn. "Tightsdama"!!!
Nå skulle tightsmannen få konkurranse!!!

Kvelden gikk, og jeg kom meg hjem. Fortsatt i godt tightshumør, og klar for mitt nye liv som tightsdama.
Jeg vandret inn på badet for kveldsstellet, som det så fint heter. Dro av meg den lange moderne skjorta, og så ned på den mye tightsen min............som var på VRANGA!!!!

Jeg trenger vel ikke si stort mer enn at den gode forretningsidèen gikk over til nok et flaut øyeblikk i Linas historie. Jeg hadde gått hele kvelden med buksa innside-out! Absolutt ikke krise, men sååååå typisk...

Jaja...shit happens!!! :D

4 kommentarer:

Lise Marie sa...

hehehe :D
takk for tipset :P

Annette sa...

haha, så utrolig bra.! Sitter å ler så hele meg rister.. :)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha, ha. Synes jeg ser deg sittende der og stryke deg selv på låret med et fåret, nytende smil om munnen.

Lina sa...

Haha...Åja!! Skikkelig fårete satt jeg der....mmmmmm... :P