tirsdag 20. april 2010

Pay it forward.


Denne gaven kan bli din, om du er en av de tre første som svarer på dette innlegget! Nå har jeg hivd meg på et obligatorisk "Pay it forward" bloggetulleting, som seg hør og bør når man er stolt eier av en blogspot.

Jeg får gave fra Elisabeth, og så gir jeg en gave videre til de tre første som kommenterer på dette innlegget! Gaven kommer innen et år!!! Men jeg lover at dere slipper å vente i hele 365 dager.

Har du lyst har du lov til å, (eller...du skal egentlig) lage et tilsvarende innlegg på din blogg, og pay it forward. Ja, regner med at du har sett filmen.... Så kom igjen og bli med, så får dere en enestående gave i posten. Send navn og adresse på mail til meg.

PS. Det dedikerte innlegget som jeg skulle skrive til en mann, er under bearbeiding....Det kommer! :)

8 kommentarer:

T-Bird sa...

Jeg har sansen for slike ting jeg :-)
Mest i form av at man gjør gode gjerninger, men en gave kan jo være så mangt, så jeg velger å tolke den her litt bredt ;-)

Lina sa...

Jaaa, en deltaker!

Pay it forward er jo egentlig å gjøre en god gjerning, men i mitt tilfelle velger jeg å gi bort en liten gave. Man kan velge selv hvordan man payer det forward.

Men en gave er jo spennende det.
Kanskje er det noe jeg har lagd selv, eller kanskje det er noe jeg har kjøpt. Det skal være en tanke bak hvertfall! En gave du aldri kommer itl å glemme kanskje???
Nei, nå setter jeg for høye krav til meg selv... Gaven blir helt grei den!

Husk å send navn og adresse til meg.... Kunne vel strengt tatt levert den selv til deg da T-bird. Men post er alltid morsommere enn rart besøk på trappa! :)

Hanne sa...

jaaaaa! gaveeeeee!!!!:-)

atinybitofheaven sa...

Jeg vil- er jeg for sen??? :-)

klemmer

Lina sa...

T-bird, Hanne og Atinybitofheaven er med!!!! (Hanne, du har vel ikke en blogg eller??? men jeg sender deg gjerne en gave likevel...) ;)

Hanne sa...

Å, måtte man ha det? Ja, ja...Flaks at du e søstra mi da:-)

Bergljot sa...

Hæ? Er du kvitt gavene? Hvis du får flere forespørsler, ber jeg om at du henviser dem til meg. Har INGEN frivillige til nå!

Lina sa...

SKulle gjerne hatt en til, siden søstra mi er her inne og krever gave uten selv og ha en blogg.... men hun skal selvfølgelig få en oppmerksomhet i posten... ;)

T-bird og a tiny bit of heaven må sende meg navn og adresse på mail! :)

Bergljot, du må bare sende en gave til meg altså! ;)