søndag 18. april 2010

Hvor er alle mannfolka???

Det lurer jeg på!!

Tror ikke jeg har fått mange kommentarer fra mannfolk her på bloggen min.
Holder de seg utenfor bloggverdenen, synes de det vrimler av for mange mammablogger, er det femi å skrive blogg, er det umannlig å svare? Er det flaut? Eller er det kanskje jeg som er problemet, skriver jeg for mye "chick-flick"-innlegg?? Burde jeg skrive litt mer om bil, lettkledde damer og Guinness??

Ja, svar meg da!

Jeg vet jo at også våre kjære menn har meninger om det meste, også amming av 14-åringer! Men likevel er mannfolka en minoritet i mitt lille bloggland.

Hmmmm....kanskje de fleste leserne mine faktisk er karer, men de tør bare ikke legge igjen noen kommentar. Fordiiiiii....eeeemmmm.....jo, fordi jeg er litt skummel??
Men heller skummel enn kjedelig og uinteressant.

Ånei...tenk om jeg er det?? Kjedelig og uinteressant. At det er bare jeg som tror at det jeg tenker er noe alle tenker....eller er innom i en eller annen tankegang hvertfall - penis eller ikke penis!

Hva skal til for å få en kommentar fra et ekte mannfolk?

Ja, så si det da!

Fortell meg også om noen gode blogger som er skrevet av menn - jeg finner de ikke...

Får jeg forresten et svar fra en av våre hårete venner,eller mann om du vil - da blir neste innlegg dedikert til en spesielt utvalgt mann.....

10 kommentarer:

Pia sa...

Trur du ikke at blogging er mest en sånn damegreie, da?
Jeg fikk faktisk en kommentar fra en mann en gang, jeg ble litt paff. Men de finnes nok der ute...
Du får skrive om øl, ja, eller jakt og fiske. Legge ut noen snasne bilder av deg sjøl. Så dukker de nok opp...

Lina sa...

Jo, blogging er nok en damegreie. Men jeg vet at noen gutter leser det jeg har skrevet. Det kommer frem etter et par øl eller fire. Men det er folk som kjenner meg da...så da blir det jo litt mer interessant for dem kanskje. Eller...de er nok for nysgjerrige til å holde seg unna. Klikker seg innpå her, finner ut at det nok en gang var et babyinnlegg, og tusler stille ut igjen...hehe

Skal legge hjernen i bløt nå og tenke ut et mannlig innlegg om øl. De "snasne" bildene holder jeg for meg selv. Vil ikke at de skal komme opp på storskjerm i 80-års dagen min lizzom... ;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Jeg synes han her skriver bra:
http://thomasl-mannogfar.blogspot.com/
Jeg er ikke noe spesielt fan sånn ellers, men har moret meg over hans penn. ☺

Bergljot sa...

Du har da skrevet om bil;-)

Jeg leser en manneblogg, og det er Paaskeharen sin. Den er morsom. Han er stort sett den eneste mannen som har kommentert der inne også...

EllenSand sa...

Nei, menn må du nok finne et annet sted. Kan ikke komme på en eneste kommentar fra en mann. :D Og det er i hvertfall ikke noe i veien med deg :)
Og jeg vil absolutt ikke anbefale bloggen til Lars Tangen. Eneste bloggen jeg kommer på av hankjønn. Absolutt null hjerne!
Tusen takk for hyggelige ord i bloggen min. Det betyr mye å få sånne tilbakemeldinger :)

Lina sa...

Tja...her var det stille.. Jaja, ikke veldig overrasket egentlig. Takk til dere damer hvertfall, som er så snile å kommenterer her på bloggen min. Da blir jeg så glad, så glad! :)

Unknown sa...

Jeg får slenge inn en kommentar da hehe. Det hender jeg faller innom denne bloggen hvis jeg kjeder meg for jeg liker humoren her :)
Spørs om det hjelper så mye med bil stoff etc her inne og guinness er oppskrytt. Ingen gutter jeg kjenner snakker om blogging. Folk har vel nok med facebook tror jeg.
Vel amming av 14åringer synes jeg høres helt "sykt" ut, jeg blir kvalm. Det høres mere ut som en av mange syke fetisjer spør du meg.Jeg for min dal hadde et helt annet forhold til pupper da jeg var 14 og heldigvis for det :)

Lina sa...

Johooooooo!!! Tusen takk for kommentar Jan Ove!! Det gleder.... :)

Du får følge med fremover også, så skal jeg dedikere et fint lite innlegg til deg.. ;)

Ps. Godt å høre at du har et normalt forhold til pupper også!

Janne-Kristin sa...

Hehehe, tror rett og slett gutter er dårligere til å kommentere enn jenter, selv om det finnes gutteblogger der ute ;)

Grundes lille verden sa...

Hmm... Sånn for ordens skyld, så har jeg lest ganske mye av deg nå i morgentimene.
Og jeg har en blogg... Bare ikke her, men du vet hvor.. ;-)

ville bare si at det var morsomt å lese..
:-)