tirsdag 27. april 2010

Kaffepause...

Tja, hva skal man si...???

Når skal mor lære at en kaffekopp ikke står trygt på gulvet med en 1-åring i hus.... Mor snudde ryggen til i to sekunder, og da var det gjort. Kaffen havnet på gulvet, og sønnen satt som vanlig og så helt uskyldig ut. Dådyrøya sa det han ikke kunne si med ord: "Det var ikke meg, mamma..." Og mor kan jo ikke bli sint, det var jo hennes egen feil....
Da 1-åringen oppdaget at mor ikke ble sint, tenkte han. "Da skal jeg sannelig benytte meg av sjansen til å smake på kaffen også..." 1-åringen kastet seg deretter over kaffesølet, og sleiket ivei.
Kaffen var tydeligvis god, og koffeinet fungerte også godt.

Mor fanget lystig opp øyeblikkene på kamera...


5 kommentarer:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

For en skjønn liten sak du har greid å lage Lina, flink du e!

Lina sa...

Taaaaakk Anja. jeg er ganske så fornøyd ja! :)
BTW. Jeg gleder meg masse til å bli 30...ser bare positivt på å forlate 20-årene!

Elisabeth, innerst i veien sa...

He he, kjekt du hadde kameraet innen rekkevidde. ☺

Annette sa...

Haha, så kule bilder..! Blir nok kaffetørst liten gutt det der :P

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Bra, det er faktisk ikke så aller verst i være i 30-årene ;)