søndag 11. april 2010

Hurra for ungen min!!!!

Loke er 1 år i dag. Hurra!!!!

Tida har gått alt for fort siden påskeaften i fjor da jeg "kosa" meg på St.Olavs, spent på å møte det vesenet som hadde hatt bolig i magen min i 9 måneder. Endelig skulle vi få møte ungen vår!

Og jeg må si at jeg er ganske fornøyd med resultatet! Det ble jo verdens herligste unge jo!!! Klapper meg litt på skuldra for den.... Pappa Ken får et lite klapp han også! :)

I dag begynte feiringa, som skal vare i 3 dager til enda.... Men før den store dagen, så måtte vi til frisøren å fikse sveisen! Loke hadde jo blitt så langhåret....

Lykketrollet mitt!


Her er vi hos frisøren... Legg merke til dama ved siden av. Er hun I BARE TRUSA under kappa??????


Det virka nesten som om jeg tok med meg en helt annen mann hjem fra frisøren. Bebisen min er borte... Stor gutt nå!
Her i fanget til mormor på selveste dagen...


Fra pappa fikk Loke gåbilen "Rorri".
"Rorri" sier "brrrmmm brrrmmmm" ifølge Loke!



Mamma baka kake.... FRA SCRATCH ALTSÅ! Imponert nå??? Tenkte det ja...


Tusen takk til alle som kom innom i dag. Vi hadde det supert!
Hilsen oss toan!!!!



....for dere som trodde innlegget var slutt nå.... ERRRRR.... Feil!
Jeg har ikke fått skrytt nok av ungen min enda. Han begynte nemlig å skikkelig i dag også! Bra timing må jeg si. Tror han fikk litt ekstra selvtillit av å være i sentrum for alles oppmerksomhet jeg. Han fikk jo stormende applaus og jubel når han tok ett skritt. Hadde jeg også fått slik positiv respons når jeg f.eks hadde vasket huset. Så hadde jeg vasket huset...tja, litt oftere...

Så nå har jeg en traskende liten mann i hus. 1 år gammel!!!

Stolt sier du??? Ja, VI er det! :)

6 kommentarer:

Annette sa...

Gratulerer med dagen Loke :D
Stoooor bursdagsklem ifra bursdagsbarnet her i huset <3

Janne-Kristin sa...

Gratulerer med overstått, Loke! Og så flink han er! Og ikke minst, så tøff han var på håret :D Skjønner godt at du er en stolt mamma :D

Unknown sa...

Gratulerer med vel overstått 1-årsdag til Loke og den stolte mamma`n:-) Har blitt litt hekta på bloggen din, Lina. Du kan jammen meg å skrive med ekstra snert og humoristisk vri. Fortsett med det!!

Bergljot sa...

Gratulerer med vel overstått til både mor og barn. Kjekk gutt, det der;-)

Anonym sa...

Gratulerer med dagen Loke!
At du er fornøyd med resultatet skjønner jeg godt, har du nemlig all grunn til å være.

Han er bare så nydelig!
Elsket det første bilde av han:)

Klem Sharon og JM

Lina sa...

Tuuuuusen, tuuuuusen takk! :)

Og yay! Jeg har klart å få noen hekta på bloggen min! Tøft! Takk for den Liss! :)