tirsdag 18. mai 2010

17. mai bilder.

Se så fin Loke ble i bunad! Han syntes at han var veldig snasen selv også...



17. mai ble feiret med frokost hos Sofia med familie, (fine jenta i bunad på bildet), deretter så vi masse folk som så på folketoget. Selve toget så vi ikke, for det var ikke så enkelt å komme seg fremst med to barnevogner. Dessuten hadde barna bestemt seg for å sove da toget gikk, så vi holdt oss litt på avstand fra tubaer, trompeter og hurragjenger!

Deretter spiste vi god middag på Kaktus på Bakklandet. Nammenamm...og så ble det TIVOLI!!!!!! Loke kjørte karusell for første gang, og til og med mor måtte opp i været en tur. Hohoi....trodde min siste time var kommet. Men det var den ikke...

Vi både startet og avsluttet dagen med IS, så alt i alt ble en finfin 17. mai!

9 kommentarer:

Karen i hagen sa...

Så ut til å ha vært en fin dag. Ok å begynne å jobbe igjen nå - blir en litt myk start med alle fridagene. Eller kanskje ikke i radio, forresten..?
Men du overlevde da i alle fall karusell. Og det er da noe:)

janne sa...

Stilig kar i bunad må jeg si! :D Tivoli er knallgøy, tror jeg må lure med meg sveitseren en tur til en slik fornøyelsespark i sommer ;)

Korleis er det å vera attende på jobb forresten? :)

Anette sa...

Kjempefin gutt i bunad:D

Lina sa...

Takk takk. :)

Det er faktisk ikke så verst å være på jobb igjen. Godt å komme igang kjenner jeg, og Loke koser seg hos dagmammaen sin....så akkurat nå har jeg ingen bekymringer. :)

Og ja, Kallemillelente, det var perfekt timing å begynne på jobb igjen nå med røddager på rekke og rad. Blir som å jobbe 80 % i tre uker...Passa meg bra. :)

Lene sa...

Så fin han va i bunad! :) Nora og Matheo prøvd å den ormen, hehe.. :p Gikk bra med dem, men æ vart dårlig - Har så sinnsykt høydeskrekk. ha, ha..

Christine sa...

Snasene søtiser i bunads! :D Enn du da? Savner et bilde av mor her!!

Gafflan sa...

Åh, en så underbar son du har! Han blev så väldig fin i bunad :D
Tack för kommentaren på min blogg.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

For en herlig liten skjønnas du har laget Lina!

Karen i hagen sa...

Ha ha ha
FOR noen kommentarer du la igjen. da!
Jeg hadde vel egentlig ikke så mye å stille opp med selv heller, har hatt mine runder med "vi tester badetemperatur", "god multesommer" og "den store istesten" på cven jeg også. Men det var ikke så mye flått der jeg jobbet. Så jeg slapp liksom det.
Ha ei godjobbeuke, da!
Klem:)