fredag 28. mai 2010

PANSER og meg...

Jeg fikk en kommentar fra en Trondheimsmann som skriver bilblogg. Han sa at om jeg likte fete biler, så kunne jeg ta en titt på bloggen hans. Jeg liker fete biler jeg, og tittet på bloggen.

Men da kom jeg inn på tanken å faktisk røpe akkurat hvor interessert jeg er i bil. Jeg er veldig interessert og har mye "peiling" på bil serru. Jeg har nemlig vært med på å lage to sesonger med bilmagasinet "PANSER" da jeg jobbet i TVNord-Trøndelag. Legger ut en episode, så kan dere se om dere finner meg inneblant bilpraten.

I tillegg til å være delprogramleder, (hadde en større rolle i første sesong, men fikk fyken i andre runde....eller kan man si degradert til kameradame), så har jeg redigert hele skiten også, unntatt vignetten. Skryt skryt...moro med lokal-tv. "Top Gear" kan bare gå hjem å legge seg.....øh.. :D

Litt dårlig kvalitet på denne utgaven da men....


Det hører også med til historien at dette er flere år siden, og at jeg ser ganske annerledes ut nå. Enn at jeg hadde svart hår da gitt.....

12 kommentarer:

Bergljot sa...

Du verden, du verden;-) Flink du er! (Kor e de du har filma hæn? Fikk "heimlængsel æ no..."

Lina sa...

Hehe...Det var vel en vårdag i Steinkjer/Verdal tror jeg.... Er du egentlig nordtrønder Bergljot????

Bergljot sa...

Ækt intrønder. På morsida.

Lars Ø sa...

Haha - endelig et vettugt tema på bloggen din. Friskt, må jeg si.

Filminga ble gjort i Sør-Beitstad et sted. Var det ikke den gangen vi fikk kjeft av han bonden fordi vi kjørte på åkeren hans?

Hehe.

Lina sa...

Ja, stemmer det Lars. Haha...sint traktormann!!!

Endelig et vettugt tema....pøh! Innrøm at du liker skriblerier om snørr, bebisgreier og bittelitt MGP! :D

Halv-trøndere er godt likt her inne på bloggen min Bergljot. ;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

En ting jeg lurer på; prat, prat, prat om LAKKEN og så vasker du VINDUET...Men helt klart en blid trønder som gjør seg på skjermen. ☺
Hilsen en annen halv-trønder fra omtalte område.

Lina sa...

Poenget var at man skal vaske bilen, Elisabeth! Ikke vær så vanskelig!!!!

Enda en halv-trønder ja...godt godt! :)

fastforward sa...

Flink du da!!

Bergljot sa...

Sør-Beistad... Itj langt fra Verran, det! Æ vesst de va nokkå kjent me omgivelsan!

Osloskånskan sa...

Dæven døtte!!!

Annette sa...

så flink du er ja :D

Anonym sa...

HA HA HA!!! :-)

Camilla