onsdag 19. mai 2010

Det er så vanskelig....

Ja, det er nemlig vanskelig å bestemme seg for å kjøpe leilighet. Hvor skal den ligge, hvilken etasje skal den være i, hvor mange rom, innebygget veranda?? nær jobben, eller nær stranda...kanskje skogen?? ...eller kanskje utenfor byen for da får jeg større plass og litt plen.

Ååååååå....jeg holder på å gå på husveggen! Dette er ikke greit for lille ubestemmelige meg. Finn.no gjør ting bare verre som legger ut villaer, festninger og store romslige slott innen synsvidden til en som ikke har riktig størrelse på lommeboka.
Hver gang jeg er inne å titter litt på boligmarkedet, så ender jeg alltid opp med sikkel på haka mens jeg regner på hvor mye jeg må betale i måneden om jeg låner 15 millioner kroner i banken.














Nå har jeg til og med fått leamus i øyenbrynet etter all saumfaring på finn.no. Da tar jeg hintet, og går og hviler øyelokkene og resten av boligjegeren...

5 kommentarer:

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

17 kvadrat til 1,2?! Det er sjukt det!! :/ Ønsker deg lykke til videre med siklingen ;)

Steffen sa...

Ordner seg for snille jenter:)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Huff, ja. Jeg er bare så utrolig glad jeg ikke skal ut på boligmarkedet nå, men at jeg ble boligspekulant ved å kjøpe min første leilighet i 1992 til den nette sum av 135.000. Noen salg og kjøp og mange år senere sitter vi med en ok bolig til over 3 mill. Beklager, inge gode, støttende ord herfra, kun medfølelse...

Janne-Kristin sa...

Hehehe, er på samme jakt selv ;) PLUTSELIG dukker nok drømmeboligen opp til riktig pris! :D

Annette sa...

Det er veldig vanskelig å bestemme seg ja.. Men når du finner noe du virkelig vil ha brenner du for det:) Så du finner nok ut av det.. Lykke til :D