tirsdag 11. mai 2010

MEN HALLOOOOOOO!!!!!

Jeg har jo fått lurt over 10 000 lesere til å titte litt på bloggen min. Jeg velger å tro at det er unike brukere, så hurra. Det var godt gjort! :)

Da får jeg vel ha en liten give-away jeg da i god bloggånd.

Hmmm...men hva skal jeg give away? Åpen for forslag her altså. Ha i minne at jeg verken duger i scrapping eller strikking.

Kanskje jeg skal lage en personlig lydsnutt på radioen til vinneren???? Et "tulleopptak"??

Jeg kan legge ut et eksempel fra da jeg gikk gravid. Her har den tidligere programlederen i Radioadressa, Baard Danielsen, hatt det litt moro med den intetanende nyhetsoppleseren. Ja, det er meg som holder på å "gå ått" av latter....hehe..


11 kommentarer:

Lena Marie, LillMi sa...

Fantastisk!! Holdt på å dette ut av sofan *ler høyt*

Pia sa...

Usedvanlig godt ordforråd på sønnen din! Og så tidlig han kunne snakke! Jeg gir meg ende over! Dattera mi er 8 måneder, og ho kan knapt si en hel setning!
Imponert, sier jeg bare!

Apropos giveaway - det liker vi. Og orginale premier liker vi også. Så fyr løs!

Annette sa...

Haha, så jævli bra..! Ler meg ihjel her jeg sitter.:! Og gubben ler enda mere.! Genialt!!

Lina sa...

hehe....takk for respons. Tror ikke jeg har hatt så mange lesere innom på en gang som i dag.
Hvertfall 300 lesere, og 3 kommentarer....det var heller labert....
Jaja...får vel ordne en give-away likevel! ;)

Lina sa...

i går mener jeg.....

MammaMy sa...

Kuult! :) Velkommen som fylgje i bloggen min, og då slenge eg meg på din: Ha ein fin dag!

Trine sa...

Artig-artig!!! Så voksen for alderen han lille Loke....Her snakka vi vel nesten kraftig trønderbart allerede ved fødsel??!!
Og GIVE AWAY - Yey, yey, yey!!!

Karina sa...

Takk for koselige kommentarer inne hos meg :) Godt at jeg holder deg fra å spise godteri for en stakket stund ;)

Selv avsluttet jeg prosjekt godteri-stopp 1.april i år, da hadde jeg overlevd 1 år, både jul, påske og sommerferier og mere til uten så mye som et snev av godteri :) Og JA det går an. Man blir bare litt mer bevisst på hva man stapper i seg ;) Det er vanskelig i begynnelsen men blir lettere og lettere ettersom dagene går :)Dessuten finnes det så mye annet godt, som feks kaffelatte ;)

Nå er jeg midt i helgevasken (ja har tatt helg litt tidlig hehe) men det frister mer å sitte her å lese blogg ;)

Jeg kommer nok innom igjen :)
Ha en super torsdag :)

Klem Karina

Lene sa...

He, he.. :) Blir morsomt å spille av til Loke når han blir eldre. :p

Bergljot sa...

Utrolig bra;-) Jeg ler meg fillete! Og giborter er artige saker. Ha en fin dag, Lina!

Ingvild B sa...

Takk for hyggelig besøk hos meg!
"Savner" BD på morgenen....
(Orker ikke P5!)

God helg! Og spis masse is!