fredag 22. januar 2010

Tungt våpen!

Jeg har lenge tenkt på at jeg burde lære meg selvforsvar. Jeg plukka opp noen triks for noen år siden, da jeg lagde en reportasje om "sporten", men de triksene husker jeg ikke lenger. Var et eller annet med å slenge en voksen mann over skuldra... Hadde jeg blitt overfalt i en mørk bakgate i dag, så måtte et spark i skrittet, en finger i øyet og vill veiving av muskuløse armer gjort susen.
MEN!!! Nå har jeg funnet ut at man faktisk ikke trenger selvforsvarskurs lengre. Og heller ikke selvforsvars-hjelpemiddel. (Jeg har fullstendig angst for våpen, og hadde sikkert vært en av de som hadde sprayet peppersprayen i mine egne øyne om jeg hadde noe sånt i lomma!)
Jeg har nemlig funnet løsningen. Og løsningen er overvekt!

"Det var under en krangel i fjor sommer at den overvektige kvinnen satte seg på mannen sin. Det skulle få fatale følger."

LINK

Dette må da vel funke på overfallsmenn/damer også?? Så da skal jeg herved benke meg i sofaen med cheese doodles, kyllingvinger og freias utvalgte. Stakkars den som møter meg i en mørk bakgate med skumle hensikter. Moahahahahahahahaha......

1 kommentarer:

Anonym sa...

Nice... :)