tirsdag 5. januar 2010

Mari og Meg

 


Av og til er det litt vanskelig å si hvor mye man setter pris på sine venner. Jeg gjorde et tappert forsøk til jul da jeg ga bestevenninna mi Mari et bilde av oss to. I tillegg fant jeg et fint lite dikt som beskriver litt hvordan det er å ha nære venner... Flott, ikke sant??
Mannen hennes foreslo fort å flytte bildet til loftstua som forøvrig er sjelden besøkt av andre enn barn i aldersgruppen 0 - 5 år. Men hun har bekreftet ovenfor meg at bildet sto på tv-benken ei stund, så da sier jeg meg fornøyd!!! :D

Kan legge til at hun også fikk en hårføner som skulle veie opp for det faktum at et bilde av meg ikke sto øverst på ønskelista...hehe.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bildet av oss to, Lina har fått hedersplass i stua..(kjæm aldri opp på loftstua..). Fineste gaven jeg har fått!Det er slike gaver som varmer et bestevenninnehjerte...Gla i dæ, bestevænninna mi!!!

Lina sa...

Ååååååå....no vart æ rørt! Gla i dæ å bæstis! :)