onsdag 6. januar 2010

2009

2009 kommer jeg til å huske som et bra år... Først og fremst fordi det var det året jeg ble mamma til nydelige Loke!!

Andre ting verdt å huske fra dette herrens år er:

- Faith No More konsert på Hovefestivalen. Mike Patton!! *sukk*... (Dette sammen med Loke var egentlig alt jeg trengte for å kalle 2009 fantastisk!!!)
- Pappas 60 årsweekend på Royal Garden.
- Dildoparteeey og maskeradeball i ett hos Lene mi.
- 10 års jubileum med mine vgskamerater.
- Notoddens store helter og et kubespill.
- Pstereofestivalen
- Jeg lærte meg algorytmene for å løse Rubiks kube - fort!
- Julebord med jentuttene.
- Ble blond....igjen!
- Fikk Buzz-feber.
- Jeg fikk et kåseri publisert på Babyverden.no.
- Jeg fikk også vite at jeg beholder jobben min i Adresseavisen - nærmere bestemt: Radioadressa! HER
- Jeg fikk feire jul sammen med den herlige familien min.
- Oppdaget True Blood og har fått sett knallfilmen AVATAR!!! Yey!
- OG SOFIA BLE OGSÅ FØDT!!! ;)

Hmmmmm..... Tja, tror ikke det var mange andre store begivenheter i 2009 - som rocka jorden jeg går på hvertfall.

Her er noen bilder fra diverse happenings i 2009:



Tjaaa...mest bilder av meg og unger ser jeg nå... ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

det går ikke an å se bildene du har lagt ut..kanskje bare noe i veien med min data ;p
kul blogg!

Lina sa...

Takk du.. :)
Fler som sier at bildene ikke vises, ser de her på macen min, men skal prøve å legge de ut igjen... Så mange fine bilder atte... ;)