tirsdag 5. januar 2010

Det snør, det snør...




Vi har selvfølgelig benyttet sjansen til å ha litt nærkontakt med snøen i jula. Superpappa har vært hjemme, og da må man ut å lufte seg litt. Han påstår nemlig at frisk luft er sunt.

Loke hadde vært såååå snill i 2009 at han fikk en bæremeis til jul, så da tok vi med den ut i snøfonnene for å se om Loke var riktig størrelse... ;) Pappa Kens sterke pectoralis major og latissimus dorsi holdt meisen og Loke fint på plass, og vi fikk en fin liten luftetur i skogen.



Legg merke til at jeg ikke klager på kulda... Men det er muligens fordi jeg holder meg inne og har oljeovnen på vaaaaarmt! ;) Adresseavisen har forresten en konkurranse gående, der du kan tippe hvor kaldt du tror det blir i Trøndelag. Jeg satser en hundrings på at det blir så kaldt som -27 grader på min veranda på Heimdal, og 43 fryyysegrader på Røros.
Link: http://www.adressa.no/tjenester/konkurranser/article1428091.ece

3 kommentarer:

Hanne sa...

de kaldegradene bør ikke være der 29-31. januar!

Og ser du har fått meis.. da trenger jeg ikke vogn!

Lina sa...

Hehe....you never know. Pakk ned "luggan"... :) Ja, har meis vettu! :)

Anonym sa...

skjønn gutt og kjekk pappa ;)