onsdag 6. januar 2010

Fashionblogg??

Det er visst veldig populært å lage moteblogger nå for tiden, så jeg tenkte at jeg skulle hive meg på trenden.
Så da får jeg vise dere dagens antrekk her:

Jeg har på en tykk genser kjøpt i Australia, kun 5 år gammel og med vannrette striper. Og som alle vet så er vannrette striper de nye loddrette stripene, det vil si at genseren er slankende. Nedentil har jeg ullstrømpebukse som er et "must" i disse kalde tider. Velger du svart, slik som meg, så er du sikker på at strømpebuksa passer enhver anledning og antrekk. Sort er tidløst, så da passer den både på dagtid og kveldstid. Høyt liv anbefales, slik at en eventuell vannsengmage holdes på plass. Utenpå den lille sorte har jeg en grå knickers som det så fint heter. Her har jeg valgt en litt løs type, slik at hengerumpe og dvaske lår kan puste fritt. (Gjennom ullstrømpebuksa selvfølgelig- ull puster også).
Til slutt, som de små prikkene over i'en, så har jeg accessorized med turquise hjemmestrikka ullsokker. I tillegg til at de varmer godt, er de en fargeklatt som gjør smykker og lange øredobber overflødige i dette antrekket. Eldre årgang er å foretrekke siden de da mest sannsynlig har blitt forsterket flere ganger, og slik holdes kuldegradene ute. På bildet ser du et sokkeeksemplar fra 1980-tallet.

6 kommentarer:

Hege sa...

Hehe, artig innlegg ;) Et skikkelig outfit-bilde vil jeg si! Bedre enn å se alle fjortisbloggene med alle slags antrekk som er fra her og der...
De turkise luggene dine kunne jeg virkelig tenkt meg å hatt selv! De så enormt gode ut, og hadde i tillegg en knall farge ;)

Lina sa...

De luggene er verdens beste!! :)
Hoppet over dagens antrekk i dag, (dagen etter dette innlegget ble publisert, bruker selvfølgelig kun ett antrekk per dag) siden jeg fortsatt er iført en rød fløyelsmorgenkåpe og klokka nærmer seg 14:00...

Anette sa...

I løøøv it. Akkurat den stilen jeg kjører selv. Vi kunne nesten laget vår egen ukeskonkuranse, hvem har det fiiiiineste antrekket :)

Lina sa...

Hehe... you're on! :)

Siv sa...

Ååå, det er så godt å høre at andre også liker seg best i behagelige klær.. Her er kosebuksa på det meste av dagen, spes i disse kalde dager da det er for kaldt for å ut med lillegutt..

Flott blogg du har må jeg si. Kunne ønske jeg var like flink til å skrive:-)

Stolt 3 barns mamma:-)

Lina sa...

Så gøy at du leser bloggen min Siv, og ja, det er ikke noe annet som gjelder enn koseklær når man sitter innesperret i kulda og det eneste av aktivitet er tasting på tastaturet og ride, ride ranke med ungene... Ha ei flott helg! :)