torsdag 28. januar 2010

HVAHHH!!!!????

Det er lite som overrasker meg når det kommer til alder. Ja, jeg er litt opptatt av tall for tiden siden jeg har rundet så mange av de... Jeg blir ofte spurt om legitimasjon om jeg handler på polet, til og med en sjelden gang når jeg kjøper øl på landhandelen. (Titter bort på kjøleskapet og nikker på hodet, da blir det heineken til cæsar). Så jeg er inneforstått med at jeg er en av de med en ubestemmelig alder - alt fra 17 (stiller et lite spørsmålstegn ved dette og egentlig, men....) år og oppover.

MEN! Nå når jeg har fått barn, så er jeg sikker på at jeg ser voksnere ut enn aldri før.
Derfor ble jeg litt paff da ei dame kom bort til meg da jeg var ute og trillet i dag. Hun tittet oppi vogna og spurte med et glis:"Så, hva heter lillebroren din?????????????????"

Ja, det er helt sant!! Det vil si at hun ikke tror at jeg har kommet meg inn i puberteten en gang. Det er riktignok sant at jeg kan være barnslig av meg, men det får være måte på. Jeg så litt lettere sjokkert på henne og sa at dette var sønnen min, og han het Loke. Hun så bare rart på meg, gliste igjen, snudde seg og gikk videre....

Jeg spyttet, sparket og slo etter henne, men dere vet jo at når man ikke er ferdig utvokst så kan man ha problemer med koordinasjon, og man klarer ikke å beregne avstand like bra. Desverre gikk hun fra åstedet uskadet!

Høh!

5 kommentarer:

janne sa...

Hahaha, herlig! :D Jeg ble tatt for å være søskenbarnet mitt i fjor - hun er 16! Og i går ble jeg spurt om leg for å handle nesespray. Vet ikke helt hva jeg skal synes om DET da men :P

Vi holder oss damn godt! :D

Ps: hils "lillebror" :P

Lina sa...

hehe...Jeg trøster meg med at når jeg blir 80 så ser jeg vel fortsatt ut som en 60-åring. Hurra!!!! :)
Lillebror vær hilset!!

Hege Renate sa...

Herregud! Seriøst? Lure på om dæm sæi sånn nånn gång sæi d for å vær frekk på ein måte. At du e for ung leksom.. D har æ følt nånn gång :S
Meeeen vi hællj oss godt ;)

Lene sa...

Haha.. Bra det e fleir! E mang gang æ har lyst te å rop ut at æ e faktisk over 20 når folk glane som værst når æ kjæm med vogna.. :p

Har fått håret i posten no, men det va som æ trudd - bittelitt lysar enn mitt som har mørkna den siste tida.. Så litt teit ut! Og det va über langt, så trøngs nok en klipp. :p

Lina sa...

å, ja. Vanskelig å beregn farge fra et bilde på nett sikkert... Hmmm.. Vil prøv æ å! :)