søndag 31. januar 2010

Hva skal vi med søndag..???

...Om den ikke begynner med havregrynsgrøt avec Melodi Grand Prix. Fortsetter med et sutre-fri-minutt og kaffeslabberas i stua. Jamming på piano og gitar og ting-for-barn-over-3-år og piano og så gitar igjen... Sightseeing i byen med fotosession i hvite omgivelser ved Nidarosdomen. Hva skal vi med søndag om vi ikke har en lørdags hjemmeaften for under 100-lappen i minne, og ei raus lommeboka som spanderer nesten velvillig 90 kroner i bompenger når neste stopp er den store verden. (Nærmere bestemt Trondheim lufthavn, Værnes). En pangavslutning er heller ikke å forakte, gjerne i form av en knust dessertskål.

Ja, og søndagen kan jo bare ikke unnværes om den tilbringes med Hønefossinger på villspor!

Derfor har vi søndager! :)

2 kommentarer:

Hanne sa...

Hahaha! Ikke dårlig å NESTEN spandere 90 kroner i bommen, syntes jeg. Og mine FANTASTISKE kokkekunster basert på flere forskjellige "under 100-lappen"-middager fra Rema 1000 er nok en av de mer minneverdige middagene du vil ha i dette århundre... Jeg lover deg fancy middag neste gang... når jeg ikke først har (nesten) kastet ut en grinete sønn ut av et vindu... og jeg LOVER å kanskje kunne klare å betale en bomstasjon;o)

Fantastisk helg, Lina. Gleder meg til neste gang! Samuel sov som en drøm i natt, men savnet nok ditt nærvær og våknet i 3-tiden... snille tassen har derimot lært av Loke, og sovnet etter at mor fant en smokk.

Gleder oss til neste trondheimstur!

I går kveld (søndag) blei det forresten havregrøt a la Lina ... det blei det i dag tidlig også... og sannsyneligvis i kveld... og i morgen tidlig... etc etc.

Lina sa...

Kosa meg veldig i helga Hanne. Det var stas med besøk, og håper virkelig ikke det blir like lenge til neste gang vi møtes! :)
Så flott at Loka kunne lære Samuel noen "triks". Tror Loke arva fascinasjonen for briovogna av Samuel da. Holder på med den hele tiden nå ....hehe.
Nam, havregrynsgrøt!!!!!! ;)