onsdag 27. januar 2010

Blog Awards

Da har jeg vært så heldig og "vunnet" en Blog Award. Janne Helen var visst både dommer, jury og bøddel i valget av en verdig vinner av denne prestisjetunge prisen.
At det var også 6 andre "vinnere", bryr jeg meg lite om.

Så takk for det Janne Helen! :D

Og med prestisjetunge priser følger diverse regler.

Jeg må dele 7 fakta om meg selv med dere. Og jeg må gi prisen videre til 7 andre bloggere. Hvorfor det skal være akkurat 7, vet jeg ikke. Men dette sier numerologien om tallet 7:
Tallet 7 er tallet for filosofen og mystikeren. 7 var også Pythagoras sitt favoritt-tall på grunn av det store spirituelle potensialet i tallet....????

Uansett, her er 7 fakta om meg:
  1. Jeg rett og slett elsker Mike Patton.
  2. Jeg kan løse Rubiks Kube i et forrykende tempo.
  3. Jeg er nesten overbevist om at jeg er sterkere i venstre hånd, selv om jeg er høyrehendt.
  4. Jeg har vunnet to Spellemannspriser og et Melodi Grand Prix - på Oksvoll.
  5. Jeg VIL på en eller annen ferie før mai, bare noen hadde blitt med...
  6. Jeg er irriterende vanskelig å ta bilde av. Eier ikke normalt tryne, men er likevel glad i å posere.
  7. Jeg er tragisk distrè, og tragisk uøkonomisk.
Da gjenstår det bare å sende blog awarden videre. Og da velger jeg å gi den til mine medtrønderbloggere: Lene, The Karlsens, Helene, Hege, Siri, og Janne Helen (får den i retur). ehmmm....kommer ikke på flere medtrønderbloggere. Jaja, 6 er et fint tall det og!

Jooooo...Hege Renate, du får også en Blog Award! And then there were seven...

5 kommentarer:

Helene sa...

Oooh! Herlig.

Da tar jeg med meg awarden og takker for æren....

Unknown sa...

Jeg føler meg beæret ;) Takk takk! Jeg tar imot den med stor respekt, og skal også videreføre den med enda større respekt! :D

Hege Renate sa...

Tusn takk! Så koselig :D

Lene sa...

Woho, thank you! Har da nettopp tatt en sånn bloggings å! :p

Lina sa...

aaaa....har du det du ja Lene.. Jaja, alle gode ting er minst to! ;)