torsdag 4. mars 2010

Vil DU se kiloene forsvinne???

Da har jeg svaret! Jeg har nemlig funnet den ultimate treningsformen for deg som vil gå raskt ned i vekt!

Skaff deg en jobb som sjauer eller flyttemann, og ta kun imot oppdrag fra 4 etasje og oppover! Du vil merke stor forandring og nærmest se fettet forsvinne til fordel for musklene du alltid har drømt om!

Jeg har gjennomført dag 1 av sjauerdietten og merker allerede at kroppen responderer godt til sofabæring og trappegåing. Ja, jeg nevnte vel at du ville gå raskt ned i vekt, og det skjer om du gjør som meg: Drikk kun to kopper med kaffe og en bolle i løpet av dagen. Det skal visstnok gjøre underverker!

Jeg vet at jeg vil nå målet mitt raskt om sjauerdietten følges til punkt og prikke hver dag den neste måneden. Jeg vet også at den vaskemaskina tok innersvingen på ryggen min og alle de andre velbrukte (eller ubrukte om du vil) muskler som jeg har i kroppen. Det vil jeg merke når jeg våkner i morgen.

Godt å kjenne at man lever!!!! *AU*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jøss får unna mange ting på en gang du Lina...Flink du asså:)
Pass på no da så du itj bli bærre skinn og bein...

Stor klæm fra Trine Troll :)

Lina sa...

Hehe...skinn og bein e foreløpig ikke innenfor rekkevidde!!!! klæm t dæ å Trollet mett! :)

Annette sa...

Haha..! Da venter jeg spent på bilder og hvor mange kg denne typen slankekur kan få vekk:D