fredag 12. mars 2010

Paradise Hotel

Noen av dere (les: Alle!) har vel fått med seg at det er en ny runde av Paradise Hotel på TV3 nå. Jeg meldte meg selvfølgelig på, men fikk blankt avslag. Noe som jeg synes er fullstendig uforståelig. Jeg synes at jeg hadde passa perfekt der inne jeg...

Jeg skrev en super søknad hvertfall:

"Jeg er en blond jente i 20-årene!!! Jeg er opptatt av utseende, og har både silikonrumpe og silikonpupper. Jeg kunne nok matet en hel landsby i flere år med melonene mine. Ellers prøver jeg å ha minst mulig kjøtt på kroppen. Den dagen jeg har i meg noe annet enn gulrøtter og vann, da slutter CUCCI å lage vesker lissom.

Jeg er på grensa til å bli kalt smellvakker, siden jeg er blond!
Jeg er vakker på innsida også altså, men det er det ytre som teller pleier jeg å si.
Jeg er irriterende prippen i edru tilstand, men etter en GT går jeg ofte over til å bli meget løs og ledig.
Jeg har ofte fått positiv tilbakemelding på stemmen min fra andre. De kaller den for "heliumstemmen". Det synes jeg bare er såååå søtt...

Jeg jobber som modell, og har gjort det siden jeg var baby - det er sånn ca 2 kilo siden. Men liker ikke å skryte av det lissom. Det at jeg har jobbet med Victoria Beckham, eller Poshnosh, som jeg liker å kalle henne, pleier jeg sjelden å nevne. Men vi er sjelevenner hun og jeg, like både inni og utenpå på en måte lissom. Det er hyggelig.

Jeg har veldig lyst til å dra helt til Belgia til sol og sommer for å være på hotell sammen med alle disse kjekke guttene og pene jentene. Jeg er selvfølgelig bifil, så alle skal få vet dere på en måte lissom.
Og jeg kommer helt sikkert til å vinne. Taktikken min er nemlig å late som om jeg er dum og blond, helt til finalen der jeg faktisk innrømmer at jeg er det."

Hmmm...Lurer på om denne søknaden har blitt forvekslet med en av de andre deltakerenes søknad, en av de som faktisk fikk være med i denne runden.

Og ja! Jeg er nok bare sjalu som skriver noe sånt som dette....

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha!!! Skjønner at denne søknaden var midt i blinken ja! :)
Du er vel ikke akkurat en typisk paradiser vil jeg si, men fin som blond da! ;)

Annette sa...

Også kom du ikke inn med den søknaden:O Kanskje du ikke virka dum nok:P

Lina sa...

Ikke dum nok?? Hmmm...det kan ikke stemme... :P

Annette sa...

Hehe.. Joda kan nok være ett tilfelle det:P