fredag 19. mars 2010

Kvelden i bilder...

Ja, jeg mener å huske at jeg gledet meg til fredagskvelden for da er det faktisk noe å se på TV'n... Videre tenkte jeg at vi skulle kose oss litt ekstra for å feire at det var noe bra på TV'n.. Så jeg spretta en kartong juice, for å få litt vått innenbords mens vi så på det brae på TV'n...

Og det er da det skjer.... Det utenkelige! Noe som aldri burde ha skjedd om en hadde handla fra øverste hylle på Rimi. Neeeeida, jeg kjøpte Euroshopperjuice jeg! Og takken for å være snill med lommeboka mi......er dette:


Den "durten" datt av!!!! Er det mulig?? Dette hadde aldri skjedd meg før, og jeg bare sto der på kjøkkenet som paralysert og rådvill og til og med litt våt i øya. Skulle det ikke bli juice denne fredagskvelden.....?? Heldigvis hadde jeg verktøy i skuffa, og en skinnende kniv gjorde susen.

Med juice hører appelsiner til, og jeg ville sette frem litt av denne frukten på bordet...i ei fletta kurv. Da skjer dette:


AUUUU!! Jeg fikk en enorm flis i fingern jooo. Det gjorde ekstremt vondt og jeg visste ikke helt om jeg holdt det ut. Mobiltelefonen lå klar og den ene uskadde fingeren fant fort veien til 1-tallet. Heldigvis fikk jeg summet meg og henta nødvendig verktøy på badet for å forhindre full fredgskrise.

Hvordan går det an å være så uheldig??? Først - ødelagt durt på juicekartongen, og deretter flis i fingeren. Hva hadde jeg gjort for å fortjene dette!!! ARGH!


Heldigvis ble kvelden reddet av noen snasne menn (og kvinner) i tights! Heltene mine!


All smerte forsvant på mystisk vis, og muligens ved litt hjelp av ei sikkerhetsnål.
Juicen havnet til slutt i glasset hvor den hører hjemme, muligens ved litt hjelp av en kniv.
Og ARGHet mitt stilnet, og ble muligens erstattet med et smiiiiil!



Takk og god natt...

3 kommentarer:

Annette sa...

Ja der ser du.. Lønner seg ikke å kjøpe noe billige ting.. Blir jo bare pes ut av det.. hehe..

Jeg regner med at du ga den kurven ett spark bak:P Tenk å skade deg på den måten!! Skamme seg!!

Håper natten gikk smertefritt da:)

Janne-Kristin sa...

Hihihi, selv om dette ikke skal lees av :P Du reddet i hvert fall fredagskvelden ;)
SV: Fikk du laget deg biffsnadder?? :)

Lina sa...

Natten gikk forsåvidt greit Annette. Jeg våknet en gang med ene beinet utenfor dyna - og beinet var kaldt. Ikke helt fornøyd med det, men ellers gikk det greit! :)

Fredagskvelden ble reddet ja, selv om biffsnadder ikke kom på menyen... ;)