mandag 29. mars 2010

Mall walking!

Ja, da har jeg funnet treningsformen som passer for meg.

Mall Walking!

Mall walking is a form of exercise in which people walk or jog through the usually long corridors of shopping malls. Many malls open early so that people may mall walk, however stores and other such facilities generally do not open at this time. Many choose to mall walk as the indoor climate is comfortable and there is easy access to restrooms.

Mall walking is undertaken individually, in groups, or as part of an organized mall walking program. The Mall Walker's Association of America is one of the most popular national mall walking programs in the United States. Mall walking in the United States is especially popular amongst senior citizens. (Kilde: Wikipedia)


Så om noen er klare for noen runder på City Syd, Trondheim Torg, Mercur senteret, KBS, City Lade.....??? Ja, det finnes MAAAANGE muligheter! Problemet blir vel å la lommeboka ligge igjen hjemme....

9 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

To ting bør kommenteres:
1. "especially popular amongst senior citizens."
2. FØR åpningstid = ikke bruke penger.
:-)

Lina sa...

1. Jeg er snart 30, og regnes derfor som senior sier min 4 år gamle nevø!
2. Her i Trondheim åpnes sentrene samtidig som butikkene...hvor er du fra liksom???
;)

Bergljot sa...

Da jeg ble 25, gjorde en (tidligere) venninne meg oppmerksom på at jeg var "gått ut på dato". Det er fint å tenke tilbake på når man er 41:-)

Janne-Kristin sa...

Dette er jo faktisk en fin trening da ;) Å være på senteret i det hele tatt, mener jeg ;) En står jo aldri i ro og får trent litt muskler når man prøver klær, hihihi :D

janne sa...

Jeg er med. Må vi ha med staver og sånn? Og viktigst: spanderer du? :P

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ja, dere må ha staver!

Hege sa...

Ja, så det der på nyhetene her en kveld! Det er jo rett og slett genialt!! :) Kanskje litt bedre effekt når man går på de gedigne kjøpesentrene i USA, men jeg hadde nok så absolutt blitt med om det hadde blitt arrangert her i Trondheim ;)

Lina sa...

Jeg skal sannelig arrangere ei treningsøkt på kjøpesentre med staver og hele pakka! Vi (altså jeg, og dere to som blir med) skal herved være kjent som "Senter-jenter-som ikke på rulletrappen venter"...

Annette sa...

Høres bra ut. Men ikke så mye morro på ett senter hvis lommeboka ligger hjemme da:P Du finner noe du alltid har lyst på:P hehe