tirsdag 16. mars 2010

Stolt som ei høne!

Jeg fikk visst en utfordring av Annette om å nevne 5 ting som jeg er stolt av her på bloggen min. (Jeg velger å tro at det var meg hun mente, er ikke sååååå mange som heter Lina vel???)

So here goes nothing!

  1. Jeg er verdens mest selvstendige kvinne, og liker å vite at jeg klarer meg selv. (Om det ikke dreier seg om å velge middag da...da vet jeg ikke hva selvstendig betyr engang!)
  2. Jeg har verdens mest fantastiske unge, og klapper meg på skuldra hver dag for at jeg var med på å skape han.
  3. Jeg er stolt av omgangskretsen min og familien min.
  4. Det at jeg har klart å pakke full to store søppelsekker med klær til å gi bort; DET er jeg stolt av!
  5. Og så er jeg selvfølgelig stolt av at jeg nærmer meg 30, uten at jeg har behøvd å bytte bilde på det 12 år gamle bankkortet mitt. Oh yeah.... (Nå må jeg visst det, sa hu dama på Posten i dag da men....Aaaaner ikke hvorfor...)
Jeg sender ikke utfordringen videre, men i håp om å sanke tusenvis av kommentarer......:
HVA ER DU STOLT AV? ÉN TING MÅ DU JO KLARE Å SOMLE DEG TIL Å LEGGE IGJEN HER......???????

5 kommentarer:

Annette sa...

Hehe, ja det var deg jeg mente gitt:) Du har det bildet enda ja! Wow da må du jaggu se bra ut:)

Karin sa...

Jeg er stolt av at jeg har ei så fantastisk venninne :-) :-)

Tonje Elizabeth sa...

De sekkene med klær kan jeg hjelpe deg med å bli kvitt ;-D

Jeg er stolt av at jeg har klart å følge middags-ukemenyer siden nyttår!

Hanne sa...

Jeg er veldig stolt av søstra mi!!!!

Lina sa...

Nåh...fininger! <3