onsdag 3. mars 2010

Ikke stakkars Sagen lenger...

Og nå ble jeg sur på Anette Sagen fordi hun ikke bryr seg om at Bjørn Einar Romøren hoppet før henne. Hun er fornøyd med å være første offisielle hopperen i nybakken hun....

Jeg er sikker på at "kollen-kuppet" var planlagt av både Romøren og Kollenhopp-leder Roar Gaustad - med flere... Romøren sier at han tilfeldigvis var oppi bakken, og tilfeldigvis hoppet først???? Jeg lukter sammensvergelse.... Håper Sagen får litt mer ben i nesa og innrømmer at det var surt at noen hoppet før henne. Hvor er konkurranseinstinktet hennes nå liksom?

Jaja, skihopping får være skihopping. Nå ble nemlig topplokket distrahert av Dagbladet som skriver om en Moldskred-suser! Det jeg oppdager når jeg skriver videre om dette er at det ikke står MoldEskred-suser, men Moldskredsuser. Og Moldskred var visst et navn. Da er nok en sak oppklart for Lina Drew!

6 kommentarer:

Lina sa...

Hvorfor skrifta ble så rar på slutten av innlegget forblir derimot et mysterium... ;)

Vibeke sa...

SÅ enig med deg!!
Hun burde si at hun er fly forbanna. For det må hun jo være!

Grr.. Jeg er hvertfall forbanna.

Anonym sa...

Sagen er romstor : )

Lina sa...

Romstor - *hihi*. Tydeligvis! :)

janne sa...

Føler for å komme med litt sladder. Sagen hoppa jo i Granåsen i NM for ikke lenge i siden - i bakfylla. Var visstnok så full på Brukbar kvelden før at hun ikke klarte å stå oppreist... :P Disse hoppfolka altså.

Drekka, pu**, spy og slåss - og hoppe! :D Skal bli hopper jeg også. Om 20 kilo.

Lina sa...

ojda... Sex, drugs and hopping roll!!!
Hun er vel ikke den første til å drite seg ut på den måten, men nå skjønner jeg hvorfor hun holder en lav profil. Idioter alle sammen! :P