torsdag 18. mars 2010

Er det mulig??

Jeg baker!!!


Ja, det er helt sant. Jeg baker! Jeg baker brød! Sånn mat lagd av mel, havregryn, gjær og annet groms... Jeg er ganske så imponert selv altså. Det skulle nemlig 29 år til før jeg prøvde meg på denne kunsten. Jeg trodde det var umulig å lage noe som endte opp smakfullt og velduftende etter å ha vært innom MIN bakerovn. Det er en herlig følelse, og jeg spytter på alle som mener at havrebrød lagd rett fra en 1-2-3-pose ikke gjelder. For det gjør det nemlig!!! Hvem kan vel å lage brød på gammelmåten? Og hvem trenger å kunne det, når man først har 1-2-3, så lett var det!

*GLIIIIIIS* og *NAAAAMMMM*

2 kommentarer:

Annette sa...

Det er veldig enkelt å lage brød uten å bruke de 1-2-3 produktene vettu;) Bare å slenge alt det tørre i en bolle og ha i det våte etterhvert. :)

Lina sa...

hva??? nei... :$