søndag 1. november 2009

Søndag...


Hva skal man med søndag egentlig?? Og hva gjør man når man ikke kan shoppe, gidder ikke å lufte seg, ungen er grinete, hodet reparerer en vinsmell fra dagen før, hun triana et eller annet er på skjermen, BV klikker, photoshop vil ikke høre etter, mamma svarer ikke på telefonen, ovnen min synger på siste verset, det er kuldegrader ute - og snart inne..., jeg finner ikke godullsokkene mine, har kun fått to timers søvn det siste døgnet, har ikke sjokolade, brillene mine er for løse, MEN SÅ... SÅ... hyler lille gutten min etter litt kos!! Wiii...Søndagen er reddet, det blir ikke dirty dancing kveld med jentene eller talglys og massasjekveld med en innbilt kjæreste, men kos-i-en-hel-halvtime-før-drømmehagen-begynner med Loke. Hva i h****** skal jeg gjøre når han blir konfirmant...
God søndag! :)

4 kommentarer:

mamma sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Helene sa...

hihi! Herlig skrevet, Lina!

En kos fra ungene våre er alt som skal til :)

Min minstemann er ikke så kosete lengere. Tvangskosing blir det en del av da. Ha-ha!

lillogper:-) sa...

koselig å besøke sida di, Lina!
og så mange fine bilder av gogutn:)

Angelika sa...

Jeg kan ikke takke Dr. EKPEN TEMPEL nok for at jeg hjalp meg med å gjenopprette glede og trygghet i ekteskapet mitt etter mange problemer som nesten fører til skilsmisse, takk Gud for at jeg mente Dr. EKPEN TEMPEL til rett tid. I dag kan jeg si til deg at Dr EKPEN TEMPEL er løsningen på det problemet i ditt ekteskap og forhold. Kontakt ham på (ekpentemple@gmail.com)