søndag 8. november 2009

Hurra for fedrenenenene...!

I dag er det farsdag, og i tusen hjem feires det med flagg, kake, blomster, sokker og skjerf! Loke og jeg dro hjem til pappan min for å feire den O'store dagen, og jeg hadde selvfølgelig bakt ei fantastisk kake til pappan min! Sjokoladekake fra toro! Uten sånt tull som glasur eller kakepynt. Jeg laga kun kaka, for den er best! Og hva annet enn det beste kan jeg gi til pappan min - som er så fin!! :)

Pappan til Loke derimot får ikke kake i dag siden han er langtbortevekke... Men muuuuuuligens han får en liten overraskelse fra Loke når han kommer til trøndelagen neste helg! Leser du dette Huk-ken, så er det med en overraskelse bare på tull. Blir ikke gave skjønner du vel...

Så hurra for handelsstanden som har prakka på oss nok en unnskyldning for å spise kake. Bollemagen min er evig takknemlig!

2 kommentarer:

Mari sa...

Her i huset driter vi en lang marsj i farsdag, er bare tull synes jeg! Og jeg trenger da ingen mors/farsdag for å hive i meg kake. I går f.eks rydda jeg i frysern, og fant en stor bit med osteis kake, den ble slukt sporenstraks. Hærlig. Hvem trenger vel en anledning for å spise kake? Det er da bare å ETA;-D Pell dere på barnehagen denne uka da, er fullt lovlig å komme selv om det ikke er babytreffdag:-))

Lina sa...

haha!!! Jeg driter også egentlig i faste kakedager.. Hender jeg ofte finner kakerester stappet bak stoler og benker rundt om i huset som jeg gnager litt på! "Hvem la denne her lissom???" :)
Kan jo ikke gå i barnehagen når det ikke er babytreff!! Er du gal menneske!!!! ;)