torsdag 19. november 2009

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

I morgen kveld er det julebord me girlsa i Trondheim! Men hva i all verden skal man ha på seg da??
Jeg er egentlig ikke et kjolemenneske, og det har heller ikke vært en kjole på denne kroppen på leeeenge... For to uker siden tok jeg med meg min "lille sorte" som jeg har i skapet for å dra på photoshoot sammen med sønnen min. Vi skulle posere i finklær sammen.... Men, på et eller annet vis så har kjolen krympa!!!!! WHAT?? Glidlåsen ville ikke igjen, selv om jeg holdt pusten til jeg ble rød i trynet og dro inn pupper og alskens valker her og der!! Nope, det gikk ikke. Takk gud for photoshop da...

Men når min lille sorte ikke passer engang, så har jeg absolutt ingenting å ha på meg. Jeg har studert City Syds klesbutikker fra inngangsdør til hybelkaninene helt innerst i hjørnet - men finner ingenting som jeg vil ha.. De plaggene som kunne ha funket, er utsolgt i str, er for dyr, eller er i feil farge!
Nei, jeg tror jeg må tilbake å dobbeltsjekke i mårra. Kredittkortet får heller lide.... Er jo ikke ofte jeg får tulla meg til en tur på byen, så da må jeg jo klare å se noenlunde bra ut!

Død over vannbassengmagen min!!!!

0 kommentarer: