tirsdag 3. november 2009

Hvorfor lager man egentlig blogger?

Hvor mange blogger fins det i Norge? Jo.... :

346 000 - Blogg.no
37 500 - VG Blogg
30 000 - Blogspot
18 000 - Blogger som er basert på Wordpress.org software
12 000 - Wordpress.com
10 000 - iPublish

(Dette er tall som ble publisert 13 oktober. Kilde: halogen.no)

Så når 453 500 bloggere her til lands synes det er morsomt, moderne og trendy, så må jeg jo selvfølgelig henge meg på bølgen...

Så er spørsmålet. HVA skal jeg bruke bloggen min til? Det første som slår meg er at...jeg har jo ingen spesielle interesser, hobbyer eller en hjertesak og snakke om!! Jeg har spilt både håndball, fotball og i korps, men det er tilbakelagte kapittel. Jeg har jobben - men den kan dere lese om på adressa.no. Det må bli guttungen da...for jeg personlig er lite interessant...
Men husk, det er farlig å legge ut bilder av barn og familie på nett.. Og helst ingen detaljer, adresse, tlfnr, noe som røper noe om hvem vi er... Men jeg tror jeg tar sjansen, faren for stalkers er nok minimal. Jeg er tross alt kke Linni Meister heller.. Sjansen for at ingen leser bloggen min om det ikke er bilder eller noe som helst personlig eller interessant er større... Skjønner??

Så neste innlegg kommer heeeelt sikkert til å bli meget interessant, veldig privat og det blir maaange bilder! :D

4 kommentarer:

Hanne søøss sa...

Stiiliii!!!:-)

atinybitofheaven sa...

hehe... utrolig morsomt ;-)

Anonym sa...

haha så bra

Hanne søss sa...

ja, ja, blåkors neste.-)