torsdag 12. november 2009

Lottomillionær på millionær...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Æ HAR VUNNET 20 MILLIOOOOOONER i LOOOOTTOOOOOO!!! HÆÆÆRREGUD! E D MULI.. FY F**N!!! SOMEBODY BITE ME!!! KA E D SOM SKJER LIKSOM!?? WÆÆÆÆÆÆHHHH..... WIIIIIIIIIII!!


Ja, det var akkurat det jeg skulle ha sagt om jeg hadde vunnet i Lotto! Men jeg vinner jo aldri i lotto...eller skrapelodd, eller keno, eller bingo for den saks skyld! Jeg vinner aldri noentingsomhelst!

Men det som er så rart er at hver gang jeg prøver meg på en kupong eller en sånn sudokuskrapegreie, så er jeg heeeelt sikker på at: Denne gangen...denne gangen er det min tur! Så mens krona går i rekordfart over skrapeloddet, forestiller jeg meg alt det jeg kan bruke gevinsten min på! Jeg skal ordne meg en stor leilighet på Lade, utsikt mot sjøen... Eller kanskje jeg skal investere i et hus på Heimdal, i det fine byggefeltet ved den fine skolen... Nå trenger jeg ikke å ha dårlig samvittighet for at jeg ikke sparte i BSU lengre..Kanskje jeg kan sette av noen småpenger til noen løft histen og pisten... Mye som henger litt når man nærmer seg 30... Dessuten skulle jeg ha reist jorden rundt... Jepp, drømmer som svirrer rundt i nøyaktig 28 sekunder. Ekstasen er over, og jeg sitter igjen med skuffelsen. Det ble ikke min tur denne gangen heller!

Men den lottokupongen frister likevel... En tilfeldig rekke med tall som kan gi deg et helt nytt liv.
Og for dere som ikke tror på at ullykkestallet 13 virkelig bringer ulykke: Tallet 13 er det tallet som blir trekt færrest ganger! Rare greier...
Og her er Lottorekka, som aldri vinner: 3, 9, 11, 13, 21, 26, 34 (Altså de tallene som blir sjeldnest trekt i følge nettavisen.no)

Men da tenkter jeg... En dag MÅ jo denne rekka vinne, og om dette er de tallene som sjeldnest blir trekt. Og folk leser jo nettavisen sånn innimellom hvertfall, så da vil sikkert ingen bruke denne rekka på lørdag, og om jeg gjør det....altså bruker disse tallene på lørdag...hva om jeg vinner??? Eller tror dere kanskje noen andre tenker akkurat det samme som meg? At de også vil bruke denne rekka på lørdag? Da vinner jeg jo ikke hele potten alene.. Kanskje jeg bør skifte ut et tall. Og da bør det selvfølgelig bli tallet 13, for i tillegg til å være et ulykkestall, så er det tallet som aldri blir trekt.. Men hva om...på lørdag...hva med de andre...tenker de også?? Nei, Jeg må bruke hele rekka.. Nei, kanskje jeg driter i hele opplegget og bruker standardrekka eller bursdags- og merkedagsvarianten.

Eller kanskje poker er tingen for meg. Mange som vinner i poker! Jeg har aldri vunnet i poker, (foruten en knasende omgang i sydligere strøk) men lykken kan jo fort snu. Men poker da Lina?? Jeg kan jo ikke lyve for fem flate øre. Så når det gjelder en pengepott på over femtilappen, så vet jeg at jeg ikke har kontroll på rykninger eller en kløende nese som garantert vil avsløre min indre lurendreier! Nei, poker ligger nok ikke for meg.

Jeg får heller fylle ut den lottokupongen til lørdag, kjøpe med meg noen skrapelodd også. Skal kjøpe meg en kortstokk også.. Man vet jo aldri...Kanskje DENNE pokerturneringen blir min! Ellers så får jeg trøste meg med frasen "Unlucky in cards - lucky in love"................??? Jadddda... Enda et ordtak som jeg lett legger for slakt!!

God natt gutter og jenter!! :)

0 kommentarer: