fredag 13. november 2009

Fredag den 13...


Skumle, skumle dagen... Pøh! Har ikke skjedd meg noe...utenom noen svært uvelkomne regninger og en død kaktus! Men akkurat det kunne ha skjedd en hvilken som helst annen dag.

Jeg har til og med utsatt meg selv for stor risiko i dag. Jeg har tatt helgavasken! Men jeg snublet ikke i støvsugeren, jeg sprayet ikke moppsprayen i øynene, jeg vasket ikke røde klær med hvite, jeg glemte ikke maten på komfyren, jeg sølte ikke grøt på teppet, jeg brakk ikke foten på vei ned trappa, jeg slo ikke ut noen tenner da jeg svingte moppen rundt på gulvet, ingen inbruddstyver i sikte, jeg gikk ikke tom for bensin på vei til butikken, jeg hadde penger da jeg skulle betale, ingen psykotiske drapsmenn ute på tokt her i nabolaget, og jeg skled heller ikke på bananskall, selv om jeg har spist banan i dag!
Så utrolig kjedelig.... jeg har ingen fredag den 13 historie å komme med!!!! Snufs!

Har du?

2 kommentarer:

Hanne sa...

Jeg måtte trekke ei tann på fredag. MEN, selv om jeg grudde meg så fælt at jeg begynte å gråte da jeg satt meg i stolen, så var tannlegen ganske kjekk (det var ikke pappa denne gangen), og øyenen hans, som var snille som dagen er lang midt på sommeren, var så gode at jeg overga meg til hans borr og stygge redskaper. Jeg overlevde! Jippi. Fredag den 13 er oppskrytt!

Lina sa...

Wæhhhh... Synes det hørtes veldig skummelt ut jeg da... Bra du overlevde da..hehe