fredag 6. november 2009

Lokisen min!



Gutten min har blitt så stor altså.. Han blir 7 måneder neste uke, og hver dag så er det noe nytt som skjer. Snart løper han rundt å river ned alt han får tak i i leiligheta mi tenker jeg.. Nå er favorittøvelsen å stå ooooveralt, og han jobber hardt med å åle seg frem. Teknikken sitter ikke helt, da han ofte stiller seg på alle fire og kaster seg fremover. Hendene står fortsatt i bakken, så det sier seg selv at en og annen nesegrusing blir det! Sitter pent på rumpestompen sin også nå... Flinke gutten min! Jeg storkoser meg med verdens herligste og blideste gutt. Han smiler rett og slett døgnet rundt. Når han sutrer og våkner om natta fordi smokken er sporløst forsvunnett. Så gliser han stort når jeg famlende leter etter smokken med det mest dradde og trøtte trynet jeg har... Jeg er så STOLT!!!!!! :D

Så vet dere det...

2 kommentarer:

Mormor sa...

Loke, gullklompen, nå må du ta en tur så vi får se hvor flink du er blitt!!

Hanne sa...

Steike så vakker!

Sam og jeg kommer oss en tur oppover snart. Driver å sjekker flybilletter.

(haha, ja jeg sendte med adressen til jobben... må jo kunne reklamere litt)