søndag 28. februar 2010

Vi trean..


Her ser dere meg og mine to medsammensvorne for anledningen...... Lørdag, 27. februar 2010!

Lene: "No kose vi oss væitja!"
Lina: "Ka du kose dæ me du da Lene? Garn og sånn?"
Lene: "Slapp av Lina, drekk coronan din og klapp igjen"
Lina: "Greit, skål da Kari!
Kari: "Skål ja. Håpe vi møte tyskera på nattbussen..."
Lina: "Ja, tyskera med navnet ditt tatovert på rompa!"
Lene: "Æ vedde armbåndet mitt på at dæinn tyskern træffe vi på en eller annen barkrakk!"
Aill sammen: "Kor f*** va Vega hænn da????"


osv osv osv osv.... :P Tror samtalen foregikk noenlunde slik, men er ikke sikker. Skal sjekke alle bildene jeg tok, for da husker jeg sikkert litt bedre....*fnis*

5 kommentarer:

Kari sa...

love ein øl på den som klare å finn vega neste gang vi e på byn ;)

Lina sa...

hehe....ja, godt gjømt den plassn der gitt. Jaja, Kos va itj så uKOSelig d heller... ;)

Anonym sa...

Æ ska bætre finn Vega æ ja, ;)hadd jo ganske rett da, men va da bætre stengt, itj rart vi itj fann d!! Ja... "navnet DITT" haha Tyskera altså? jaja,my som kan skje på vei hjem vettu :P

Vill ha tebake armbåndet mitt!!! :( Den personen som møte på han som har navnet DITT tatovert på rompa si..ta med armbåndet mitt da ;)

Lene S.L sa...

Ja d va æ som skreiv d over,for den som ikke skjønt d :P

Lina sa...

Ska sjå etter armbånd og tatoverte romper neste gang!! :D