torsdag 11. februar 2010

Loke - 10 måneder!



Han brydde seg lite om at han ikke fikk lov, og kastet seg fort over bordet, som nå har sett sine bedre dager....
Kan ikke skylde på han for grøtsølinga da, siden jeg glemte å sette vekk skåla etter måltidet. Burde ha skjønt at noe var i gjære, da en laaaang stillhet plutselig ble avbrutt med et dunk. Kliss på sofa, bord og teppe er dermed min feil.....



Når det er sagt så har gutten min blitt hele 10 måneder, og jeg blir bare mer og mer glad i fyren for hver dag som går. Siste nytt i motorikkens verden er at han kan stå heeeelt alene, og han har lært seg å putte ting i do.
Mannen i mitt liv!!!!!!

*ÆLSK*

8 kommentarer:

Annchi sa...

Hei! Kjenner meg igjen! Ebbe er nesten 11 måneder nå...og ikke nok med det, jeg er også allergisk mot epler, det er ren tortur!
Annchi

♥ Chicka ♥ sa...

Nydelig. Er bare 2dager siden Zara angrep grøten sin på samme måten:S

Unknown sa...

Veldig søt liten gutt du har altså :) Vet du hva, dagen i går var første dagen jeg ikke tok smertestillende etter at jeg trakk visdomstanna!! :o Jeg har med andre ord gått me smerter i ei uke. Men NÅ kjenner jeg det ikke så godt da ;) Hadde aldri i verden trodd det skulle sitte i så lenge... Men hey, du må jo ikke vente med å dra til tannlegen! Bedre å bare bli ferdig med det! Håper jeg slipper å dit på ei stund nå! :p

Carina sa...

Oi, det var litt av et stuebord! Jaja,det er i alle fall blitt unikt ;)

Hurra for Loke-fis!

Lina sa...

Loke har gjort diverse møblement unikt her i huset! Sikkert moro og koselig å fortelle han møbelhistorier når han blir voksen, men akkurat nå blir jeg bare sur for at han gjør hærverk, UTEN et snev av dårlig samvittighet... ;)

Lina sa...

Annchi - du er den eneste som skjønner meg!!!!! Takk... ;)

Annette sa...

haha, ja kjenner til det der. Dem vet når dem gjør noe ugang gitt..

Gratulerer med 10 mnd:D

Og er det her du gjemmer deg?? Har kun adressa til den forje og kan ikke skjønne hvor det ble av deg.. :P Hehe.. :)

Klems fra meg og Mats

Lina sa...

Oj, da har du mye bloggstoff å gå igjennom Annette...hehe..Fant plutselig ut at jeg skulle skifte adresse sjøh! ;)

Takk for månedsdaghilsen :)