søndag 14. februar 2010

Herlige dagen!

Dagen i dag har ikke vært som alle andre dager. 14.februar 2010 - ble min første morsdag... Jeg er nemlig mamma til denne gutten:


Den første morsdagen er en stoooor happening, som egentlig skal inneholde blomster, kort, noen ekstra timer med søvn, kos og diverse annen oppmerksomhet... Jeg fikk intet, null, nada, ingentingen!!! Så da måtte jeg fikse feiring sjøl! (At det samtidig er valentines day og fastelaven, gjorde at jeg hvertfall ble furten over mangelen på roser og boller på bordet....) Alt det en alenemor må gjennom sier jeg bare...offfff... ;)
Jaja, ungen min visste at det var morsdag hvertfall, så han ordna det slik at jeg fikk en HEL TIMES formiddagsdupp - noe som aldri skjer i denne heimen ellers... Deretter unte jeg meg to kopper kaffe og et gulrotkakestykket baka av undertegnede... *Nam*


Etterpå tok vi beina fatt og kom oss ut i godværet. Selvfølgelig var det bittelitt sol på min første morsdag, og frisk luft og skog i massevis. Dette hjalp veldig på humøret kjente jeg, og uteblivelsen av morsdagskort og valentinesroser ble plutselig ikke så viktig lenger. Jeg tilbringte jo tross alt dagen sammen med mannen i mitt liv!!!

Mannen som ikke er så enkel å fotografere for tiden, var egentlig mye mer opptatt av "HOLD BRILLAN" - lua til papsen som "desverre" ble gjenglemt hos meg.... Men ett glisebilde fikk jeg hvertfall.... :)

Gratulerer med dagen til mamman min, meg selv og alle andre mødre der ute!! WE ROCK!!!!!!!! :)

13 kommentarer:

Carina sa...

Jeg fikk ikke en dritt jeg heller, om det er noe trøst :) Her i huset har herren bursdag, så jeg har lagd mat og styra i hele dag. Kult!

Lina sa...

Gjorde du ikke??? Jo, trøster masse!!! hehe.. Du får komme hit, så skal jeg tine et stykke gulrotkake til deg! :)

Hilde sa...

Bare vent til knotten får litt fartstid i barnehage... oppmerksomheten fra far til mine to prinsesser i anledning morsdagen er ikke akkurat til å juble for, men jeg fikk intet mindre enn FIRE pakker, som de hadde pakket inn helt selv, med verdens nyyydeligste små kunstverk av noen vindskeive snømenn :D Det slår en dyr blomsterbukett any time ;)

silje sa...

ååh! det var fint bilde av lille lokisen det!!!!
fikk ikke så mye her heller gitt!! fikk jo gave da men ingen ekstra søvn eller frokost eller noe i sånnt!

Gratulerer nå hverfal med morsdag :)

Lina sa...

Gleeeeder meg skikkelig til det første kortet jeg får som Loke har laget i barnehagen.... Det blir nok stas ja Hilde!!! :) (vindskeive snømenn.....hihi)

Takk d samme Silje! Du får kreve søvn til neste år da..... ;)

Hanne sa...

Hei!!! Nevøen ringte! Så en gratulasjon fikk du iallefall:-)

Lina sa...

Ja, jeg har fått noen gratulasjoner....Det skal sies. Og de ble jeg veldig glad for selvfølgelig!!! Nevøgratulasjonen rager høyt oppe på lista! :)

vigdis sa...

*heihei! takk for koslig kommentar på bloggen min! fin blogg du har du også* og så fiiiin sønn du har! en skikkelig sjarmis* vigdis

Anette sa...

Gratulerer med morsdagen som var :D

hørtes tross alt ut som en fin dag da :)
nydelige bilder av Loke-gutten din :D

Anonym sa...

Lua mi :(

Anonym sa...

Jeg må bare kommentere lua til Loke, den var jaggu bra fin;-D Han er mann for sin hatt:-D

Mari sa...

Den over her var selvsagt fra "barnehagemari";-)

Lina sa...

Sorry i Lu-Ken, huset fanger!!!!! ;)

Skjønte vel at det var deg Mari...hehe... Finfin lue, vi er fornøyd med alle. De er faktisk riktig størrelse! Wohoo.. :)