fredag 12. februar 2010

Dains, dains, dains oppå bordet....

Loke really thinks he can dance, og det mener absolutt jeg også!! Han blir helt vill når jeg setter på den fæle Gummy Bear-sangen på youtube.

Vet ikke helt om jeg skal rulle rundt på gulvet i latter eller fortvilelse....men det skal sies at han danser vilt til Rhianna også. Hmmm...nå vet jeg ikke helt om det er så mye bedre da men.. Jo,jeg ruller på gulvet i latter. Han er en herlig liten dansemann.... :)
På slutten ser det nesten ut som om han tar den "slangebevegelsen" med hender og skuldre...snodig! hehe...



(Ja, jeg hører at jeg plutselig begynner å nynne litt med innimellom, please overse det....)


Og PS. Dårlig kvalitet på videoen fordi reservetelefonen har blitt tatt i bruk....
Og PS 2. Bordet står slik på gulvet fordi jeg holder på å selge leilighet, og da må det stå sånn...

10 kommentarer:

Bente ;) sa...

Så flink han er!!!

Er jo så morro å ha sånne små filmsnutter av de da.

Eldstemann her å dansa som bar det en periode!

Helene sa...

Gutten med rytme i kroppen ja!

Herlig snutt :)

grevlingene sa...

så stilig å se Loke "in action"!
og ikke minst, se flere små som digger gummybear! :)
her i huset er han den store favoritten!
ligner litt på pappa`n gjør den å, med buksa langt nedpå rævva :)
...kanskje det er derfor hun liker den så godt... hmmm...

Anonym sa...

Herlig liten kar du har Lina,:-) Vart sjarmert sist æ møtt`n Loke, men vart itj mindre sjarmert no. :-) Fleir som like Gummy -bear sangen forresten!!!!Go helg snupp. Godklem fra Siri

Anonym sa...

fin den fornøyde lattern som du humre for dæ sjøl på sluttn.
-->ARNOLD

Lina sa...

Ja, dæinn e fin og fornøyd ja...rett fra sjela!!!! :D

Humra itj du fornøyd når du så klippet da???

bæstemor sa...

Får itt den fram æ Lina....

Lina sa...

Så rart....dæinn funka jo i går...

Bæstemor sa...

No funka den sjø : )))

Annette sa...

Så arti klipp :D Ser ut som at du har fått en danseløve ja:D Hihi