onsdag 23. desember 2009

Tja...

Da er det vel på tide å legge inn årene for i dag... Avslutter dagen med et glass rødvin og ønsker alle ei skikkelig GOD JUL!!
Blir vel litt stille her inne de neste dagene siden jeg har fått beskjed om å komme meg hjem til mor og far og hilse på årets enebærbusk - busk!

Alle julegavene er heldigvis innpakket og klare for å snike seg inn under en enebærbusk - busk! i de tusen hjem. Jeg tror jeg har husket alle i år. Har du ikke fått gave, så har du ikke vært snill nok! Så enkelt er det...

Når vi første er inne på julegaver, så må jeg bare beklage til min beste venninne Mari - sorry, men alle supersokkene jeg kjøpte til deg fant plutselig veien inn i skapet mitt. Jeg må også på forhånd beklage til min kjære bror, som må lide på grunn av min håpløse affære med bodyshop!

God jul alle sammen og godt nyttår om dere ikke hører fra meg før 2010!! Det er heller tvilsomt, men hvem vet hva jula bringer. Stakkars uskyldige jesusbarnet hadde ikke peiling på at palmeblader, fotfetisj, vannvin og korsfestelse ventet han i nær fremtid. Man kan jo utvikle krybbeangst og akkevitallergi av mindre. Og så har vi UFOtåka - hvem har jo ikke en eller annen gang funnet seg selv tuslende i UFOtåka - som forsåvidt kommer snikende på en stakkar heeelt uforskyldt HVERT ENESTE ÅR! Oj, UFOfest i år også???? Nam..

Ja, GOD JUL var det jeg skulle si - og godt nyttår! :)

Blir ikke kjempelei meg for en julehilsen jeg heller altså.... ;)

Det er noe galt med utformingen på bloggen min også - sommerfuglene mine er borte... Men det fikser vi til neste år!!!!

3 kommentarer:

Lene sa...

Æ å vil på UFOfest!!! Kor spelle dem, oksv.?

Helene sa...

Goood Jul, Lina! Kos deg med familien din og den første jula til Lokefisen :)

Lina sa...

Ufofæst i Bjugnhallen i år!! Hurra!!
God jul t dåkk å bebisan også! :)