onsdag 16. desember 2009

Litt knall og fall hører med...

Sønnen min har rukket å bli 8 måneder og 1 uke nå!!!! Og det begynner å bli fart i skrotten vettu. Han kommer seg dit han vil, og ingen krok er trygg lenger... Men han har absolutt ikke skjønt at en 8 måneder gammel baby har sine begrensninger. Og at kunststykket å klatre er noe han IKKE kan. Filma han litt i kveld, da han holdt på å rota litt under stuebordet...



Det hele endte godt, og han fikk en ekstra dæsj med tannkrem til kvelds som plaster på såret....



Her er Loke ved et av hans favorittleketøy - Vegard Vaskestativ! Herligste gliset i verden... (litt uklart bilde av Loke. Vegard vil som vanlig være midtpunkt når jeg tar bilder....)
Fine og flinke gutten min <3

6 kommentarer:

Carina sa...

Både jeg, sambo og Bernhard ler oss skakke her!

Vegard Vaskestativ må vel være broren til vårt, Torbjørn Tørkestativ?

Lina sa...

Nå skjønner jeg hvorfor klærne mine aldri er helt som de skal (krymper og forsvinner o.l) Jeg har jo et Vaskestativ, og ikke et Tørkestativ! hmmm... Kan jeg låne Torbjørn?? ;)

Margrethe sa...

kjempeherlig:)

Carina sa...

Ja, stussa jeg også på at det stativet ditt faktisk VASKER. Selv om det er helt identisk til Torbjørn. Klart du kan låne han! Kanskje du får tørre klær å?

Lina sa...

Jeg har et enestående stativ skjønner du... Hvem trenger vaskemaskin når man har vaskestativ liksom??? Men tørre klær trenger jeg, så muligens at Vegard må bytte navn til Torbjørn ja...hehe... *flau*

Unknown sa...

Hærlige Loke, ser og høre at han tåle ein smæll... Kor mang gang dunka han hode oppi bordet.. hehe