onsdag 11. august 2010

Noen tar FEIL på internettet!!!!

Ja, det er helt sant!!
Rart man sitter mye på datan eller?????

I dag fant jeg ut at det ikke bare er på internett at folk tar feil...

Ta meg for eksempel.
Jeg tok feil i dag da jeg trodde at havregrynsgrøten ikke koka over i den nye skåla som er betydelig lavere enn den jeg normalt bruker i mikrobølgeovnen...
Jeg tok også feil da jeg i et splittet sekund syntes det var gøy å vaske havregrynsgrøt. For det var det virkelig ikke...

Heldigvis tar jeg sjelden feil...

9 kommentarer:

tonje boganes sa...

Hihi, fort gjort :)
Likte illustrasjonen over. Har du laget den selv?
Tonje

Elisabeth, innerst i veien sa...

He, he, jeg tok feil da jeg trodde jeg skulle rekke bussen i dag tidlig. ☺

Bling - our elf on the shelf sa...

Hehehe, tror jeg må advare min mikrohavregrøtspisende samboer om å skifte til mindre skål ;))

Bergljot sa...

Vasking er aldri gøy. Jeg tar heldigvis ikke feil så ofte, jeg heller...;-)

janne sa...

xkcd <3

Trine sa...

Feil? Jeg tar ALDRI feil.......

3prinser sa...

hmmm... rart...

Ingvild B sa...

Havregrynsgrøt i mikro?
Blir den like god som kokt da?
Neppe...
Jeg tar også sjelden feil! :)

God helg!

Bling - our elf on the shelf sa...

Må jo bare inn hit en tur da vettu.
De bittesmå crocksene var pakket inn vel og merke, men de hadde med posen fra butikken også. Adressen dit er www.mothercare.com Ikke vet jeg om de sender til Norge, men nå har jo denne geniale bedriften dukket opp, så kansje det ordner seg på ett eller annet vis likevel?
--> http://www.usa-scandinavia.com/index.html

Klem