mandag 16. august 2010

Hæ? Et aldringstegn?

I dag hadde jeg en skummel episode på et offentlig toalett i Trondheim. Jeg ante fred og ingen fare da jeg gikk på do å gjorde mitt ærend. Etterpå skulle jeg vaske hendene, som seg hør og bør. Men da jeg skulle tørke hendene mine fikk jeg en skikkelig støkk som kjentes i hårfestet!!!

De hadde en slik tørkemaskin montert på veggen, der man kun tar hendene inni, og så setter tørkinga i gang automatisk. Dere vet hva jeg mener??? Fint. Og da jeg tittet ned på de rene og snart tørre hendene mine så jeg det!!!!

Huden på mine snaaaart 30 år gamle hender flagre i vinden som et 17.mai flagg i sterk kuling. Herre min hatt, nå har huden min løsna! Det er vel et sikkert aldringstegn det????



Ser dere flagringa??? Heldigvis synes jeg fortsatt at hendene mine ser noenlunde ok ut. De fikk seg en overhaling på spa i forrige uke, så når det er vindstille er de opp mot grensa til pene faktisk!!!!

Uansett, heretter tror jeg at jeg holder meg til tørkepapir!

8 kommentarer:

janne sa...

Hahaha, prøv med trykkluft i trynet, det er enda verre (og mye morsommere) :D

Synes du har fine hender, lufttørker eller ei ;)

Unknown sa...

Skumle saker! Best å holde seg til godt gammaldags tørkepapir ja!

Klart eg ville vite kor pjokken var dei siste dagene!
Koslig for både guten og besteforeldrene, vil eg tru når han er der :)

Helene sa...

Ja, det er ikke lett å dra på årene.... :P

Trine sa...

..vent til du blir nesten 40 - som meg..... grøss!

Pia sa...

Det var sikkert en enormt kraftig tørkemaskin, min hud ville sikkert blitt flerret av.
Synes du ser riktig så ung og sprek ut på bilder, no worries!

Ellen sa...

Jeg tror det er helt greit å la kroppens sin flagre litt altså!

Shy sa...

Var utsett for ei sånn maskin eg også i sommar, og den fekk til og med mageflesket til å bølge. Og latterkrampe på meg og dattera. Så du har litt i vente, det begynner sånn forsiktig med hendene ;))

Osloskånskan sa...

Hahahaha!!!