fredag 20. august 2010

Her ligger jeg og bare er...

...og smaker litt på mine tær...

Nei, jeg gjør jo ikke det da. Jeg tenkte egentlig bare å annonsere at jeg i kveld har kastet meg på interiørbølgen.

Jeg ringte nemlig og forlangte å få kjøpe denne kjøkkenbenken/slagbenken av Ove på Finn.no i dag.



Den skal pusses og males og ordnes og pyntes til nyleiligheten min. (Som jeg får nøklene til om 4 dager!!!!)
Jeg har aldri pusset noe som helst før, men jeg har blitt så inspirert av det alle andre hobbyoppussere gjør, og viser frem på bloggene sine atte. Blir hvit med nytt putetrekk tenker jeg. Tenk så fin den kommer til å bli!!! Dessuten er den praktisk og har mye oppbevaringsplass - som jeg kommer til å trenge.

Det er lett å KJØPE på Finn.no, men å SELGE er verre.



Ingen har enda ringt meg angående min høyt elskede sofagruppe....buhu... Jeg vil jo fikse meg ny sofa også...

9 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Grattis med benk! Husk vernebriller om du skal pusse. Ikke pent, men veldig greit om du vil unngå såre øyne, gitt. Og da trenger du ikke ha mascara en gang for ingen ser gluggene dine, he he.

Unknown sa...

Blir flott, skal du se! Og skal vi se, håper eg?
Lykke til med oppussing, flytting (i omvendt rekkefølge?) og salg av sofa.
Og god helg!

Pia sa...

Dette blir bra (håper jeg...;) Lykke til med prosjektet, lykke til med sofasalg og lykke til med flytting!

Shy sa...

Kjekt å male sånne furu-saker, resultatet vert alltid bra.
Lykke til med sofasalg og flytting!

Anette sa...

Lykke til med prosjektet :)
gleder meg til bilde!!

Tonje Merethe sa...

Samme benk som jeg pusset opp i sommer det.
Lykke til med flytting, oppussing og sofasalg..

Bergljot sa...

Så flink du er. Den kommer til å bli knallfin. Lykke til med flytting og oppussing!

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Så gøy! Dette blir bra :)

Annette sa...

Den blir nok superfin når du får pusset den opp litt! Kan tenke meg du blir fornøyd nå jah :D